PCfan Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei Var litt uhrldig å søle litt brus på pcen min... var ikke mer enn ca 2 spiseskjeer med brus... det kom over tastaturet... jeg tørket det av og prøvde maskinen på nytt... den funka helt fint uteom at musa ikke virka.. jeg skrudde den av igjen... tok ut tastaturet og fant ut at det var kommet litt under tastaturet jeg tørket det av og prøvde på nytt... da var skjermen helt svart og den bare begynte å pipe... etter det har jeg ikke prøvd no annet... er det noen som kan hjelpe meg her? pcen er alt for meg takker for alle svar... Mvh Lars Tore Lenke til kommentar
twb Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kanskje det er for sent nå, men et godt tips er å koble ut strøm og batteri (!), og alle tilkoblede enheter, demontere det du kan av maskinen, tørke opp det våte du ser, og la de ulike delene og maskinen tørke *veldig* godt før du setter den sammen igjen og prøver å starte den. Alt må være tørt. Kan ikke understrekes nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå