stallis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei på dere! Ungene skal bare ha tilgang på nette i en gitt periode. Har Linksys WRT54G router. Denne har mulighet for å angi tidspunkt der det er lov/ikke lov til og koble til nette. Får dette ikke til å fungere. Har prøvd med mack/ip adresse. Er det none som kan hjelpe meg med dette? Forslag til andre programmer som kan brukes? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 installer netlimit og bare sett speed limit til 1bytes i sek:=) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 under min dlink ruter finnes denne funksjon under advanced > filters, let etter noe tilsvarende. eller åpne opp boken som fulgte med. G Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Har du husket å kjøre inn nyeste utgave av firmaware på routeren? Mulig det vil rette opp problemet med at "access restrictions" ikke fungerer som ønsket. Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei, hadde samme problem selv - det som fungerer for oss her er at jeg ikke har noen "allow" policy - bare deny - samtidig har jeg opplevd at det fungerer dårligere med faste ip'er en med dhcp tildelte ip'er. Har følgende policies: 1. deny mo - fr kl. 10.00 pm - 11.55 pm 2. deny mo - fr kl. 12.00 am - 11.55 am 3. deny sa - su kl. 10.00 pm - 11.55 pm 2. deny sa - su kl. 12.00 am - 09.00 am Da får barna bruke pc'en mandag - fredag fra kl. 11.55 til kl. 22.00 og lørdag - sønndag fra kl. 09.00 til kl. 22.00. Fungerer som sagt fint kjører Firmware Version : v4.01.2 Hilsen, Bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå