ATWindsor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg har hatt samme PC i nesten 6 år, jeg, med bare noen få knøttsmå oppgraderinger... :!: For seks år siden hadde jeg (ravnvarer) dual P3 450, 10GB disk og ATI Rage Fury, og jeg ser ikke så mange av delene dine som er så gamle. Prosessoren din ble hvertfall i følge sandpile lansert "Aug 20, 2001 (1000 MHz MG)". Diskene er også omtrent så gamle og skjermkortet er mye nyere, så jeg tror aldersestimatet ditt er litt feil. 5115481[/snapback] Kanskje det er en av hans "knøttsmå oppgraderinger" ? For snart seks år siden (kanskje nærmere fem og et halvt) kjøpte jeg en athlon 750 classic. Ser man bort i fra noen "knøttsmå oppgraderinger" (en x2 3800+, ny minnne, nye disker, nytt kabinett osv). Så har jeg fortsatt den samme maskina AtW Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sitter fortsatt på den gode gamle Athlon 2500 + maskina mi jeg. Gidder ikke oppgradere før jeg flytter ut til neste år. Da blir det nok en bra pc til rundt 15 K. Kommer nok til å merke forskjellen, for å si det sånn. Sykeste er egentlig at jeg har klart meg fint med denne. Den tar jo ikke de nyeste spillene glatt lengre, men gikk greit ann å spille hl2 @ 800x600 også videre. Men den begynner, som sagt, å synge på siste verset. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 siden dere var inne på temaet, mener og huske at vi betalte 1500,- for og oppgradere ram fra 2 til 4 mb. var en 386, men den er bytta ut nå Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sitter fortsatt på den gode gamle Athlon 2500 + maskina mi jeg. Gidder ikke oppgradere før jeg flytter ut til neste år. Da blir det nok en bra pc til rundt 15 K. Kommer nok til å merke forskjellen, for å si det sånn. Sykeste er egentlig at jeg har klart meg fint med denne. Den tar jo ikke de nyeste spillene glatt lengre, men gikk greit ann å spille hl2 @ 800x600 også videre. Men den begynner, som sagt, å synge på siste verset. 5115653[/snapback] Ja, man klarer seg fint, spiller heller ikek så mye som før, min p4 2.0 var bra den, men angrer ikke på at jeg nylig kjøpte ny, deilig å kunne multitaske mye, og jeg driver endel med musikkencoding. Og ikke minst lydløshet . Men nå er jeg langt på siden av tema i disse sene natterstimer. AtW Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 off gleder meg. når det kommer skal jeg endelig bytte ut den pcen min.. athlon 1.2ghz, 768mb sdram og radeon 9800pro, er på tide med utskifting ja. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) ***feilpost*** Endret 16. desember 2005 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå