sageman Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Jeg har forstått det slik at bakprojeksjons-tv'er gir en overlegen bildekvalitet i forhold til lcd og plasma. Jeg vurderer denne Hva tror dere, noen bedre forslag. Betaler ikke over 20000 for en tv... Den skal forresten brukes til å spille xbox360, se dvd-filmer og noe vanlig tv-titting. Endret 4. november 2005 av Mo0nH0wL Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Dlp tv har mye bedre bildekvalitet enn plasma og lcd ja. Har ikke lest noe om den der, men hvorfor ikke titte litt på bruktmarkedet istedet? Kjøpte selv en Sagem 50", nesten ny for 15000. Storkoser meg med den. Bruker den som pc skjerm også. Krystallklart bilde :-) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hva? Gir bakprosjeksjons TV bedre bilde enn LCD og Plasma? Trodde det var dårlig jeg Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Brodern har 51" bakprojeksjons-tv, digert beist. Bildekvaliteten varierer fra "ok" til "elendig" alt etter hvilken vinkel du ser ifra. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Som med alle kjøp kan du ikke kjøpe hva som helst å tru at alt er like bra. Sjekk omtalene på Sagem 50" så vil du se at den gruser det meste. Test av Sagem 50" Småprat Endret 6. november 2005 av Pusern Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 kjenner en som har en eldre 50" bakprojeksjons-tv og den er helt forferdelig og se på.. men det har nok som alt annet kommet seg med årene? ankepunktet blir jo den fysisk store størrelsen. flatt er fremtida. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 DLP gruser resten, ja, det er det ingen tvil om. Sagem har jeg veldig lyst på, men det er 6-7000kr i prisforskjell mellom den og sony'en....føler ikke helt for å bikke over 20 000kr for en tv, det blir liksom for mye av det gode :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå