Gå til innhold

instalering av filsystem

Anbefalte innlegg

HEi! Prøvde å instalere LINUX på en gammel pc jeg har stående, men jeg avbrøt instaleringen før den var færdig. Men før jeg instalerte linux så måtte jeg porsjonere hardisken på ny(den var alerede delt inn i to) så jeg sletta den hvor windowsen ikke var på å porsjonerte den opp i to hvor planen var at en av de skulle LINUX ligge på...

Men nå, etter at jeg avbrøt instalasjonen, så finner ikke windows den/de andre porsjonene for det er ikke sånn filsystem instalert på de...

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm. har jeg skjønt det riktig så har du en harddisk som er delt i 2, den ene delen er det windows og på den andre er det en "halv" linux, vel jeg vet ikke så mye om linux, men linux har muligheten/må til å kjøre på en annen type filsystem som ikke windows kjenner.

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager har filsystem noe å gjøre med programmering av batch filer?

Vel du har 100% rett, det er alltid noen som ikke ser at mappen ligger under programmering, men denne mappen handler ikke bare on batch skripting, men all programmering under windows.

Endret av Giddion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...