bjornegil Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei Tatt noen bilder av mine 2 sønner. Synes resultatet ble bra. Kritikk anyone?? Lenke til kommentar
lre Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Synes at bilde ditt var fint jeg. Det eneste minuset jeg vil si er at hvitfargen i bakgrunnen og hvitfargen på nisseluekanten gikk litt i ett, men dette trenger jo nødvendigvis ikke å være noe problem. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kanskje du skulle øke kontrasten i de hvite områdene en bitteliten smule, og dra ned litt brightness (eller noe sånt, mange muligheter). Det blir litt mye hvitt som smelter sammen. Ellers fint bilde. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Enig med det som er sagt her at linjene forsvinner litt for mye. Ellers er det et veldig bra og fint bilde. Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Synes at bilde ditt var fint jeg. Det eneste minuset jeg vil si er at hvitfargen i bakgrunnen og hvitfargen på nisseluekanten gikk litt i ett, men dette trenger jo nødvendigvis ikke å være noe problem. 5102914[/snapback] Enig! ville nok ha valgt en annen bakgrunn. Den kan godt være lys men ikke hvit. Per Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fint bilde, men det ble veldig skart å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå