Morten K Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Jeg har lyst på en 2gb kit med Mushkin Blue Line og kom over en nettbutikk i England som heter Pc-Memory-Upgrade. De sender til Norge med DHL og totalprisen innkludert frakt blir ca 2500 kr. Det jeg lurer på er. Er det noen "skjulte" avgifter hvis jeg bestiller derfra og betaler med Visa (toll,moms osv)? I denne tråden sier Alastor: Det er ingen toll på elektronikk bestillt fra utlandet. I flere andre tråder sies det at alle varer som koster over 200 kr må man betale moms på. Endret 4. november 2005 av Morten K Lenke til kommentar
staljin Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei, Du MÅ betale moms på alt over 200kr. Til dette kommer fortollingsavgift på 150kr. Kjøpte en Yamaha reciever fra Tyskland, så dette vet jeg. Dersom varen er merket som "Gift", så slipper du kansje å betale noe. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Takk for svar. Da tror jeg at jeg heller kjøper et par Patriot eller OCZ brikker her i Norge. Mushkin blir å koste mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg bestilte meg Mushkin likevel. Prisen blir 2800 kr innkludert alle avgifter. ikke verdens beste kjøp akkurat,men det blir jo gøy å ha ram som ikke "alle andre" har. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Nå har jeg fått Mushkin brikkene. De ble levert på døra av DHL i ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå