Gå til innhold

Endelig.. DEDICATION fikk ragnaros @ silvermoon


Anbefalte innlegg

Jaja vet.. kansje ikke så stort egentlig men det var iallefall det for oss, for dere som følger med oss så er det 2 nye filmer ute og går, den ene er hele fighten til slutt mens den andre litt stella på.. men med tanke på at vi ikke har holdt på så lenge som guild så er det ganske bra syns jeg.. var tredje forsøket våres på ragnaros og da gikk han ned.. var en deilig følelse

 

 

 

filemer + mere finner dere her : http://wow-dedication.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*vente på at noen skal si "OLD!11"*

 

Sikkert morsomt for dere at han ble drept, men... Ja, det er ikke stort lenger. Kan liksom ikke skrive en ny tråd hver gang Edwin VanCleef blir dengt. Føler meg litt slem nå, men det får gå. :)

5102756[/snapback]

Sa jo som sagt at det sikkert ikke er så stort for dere:) hehe

Lenke til kommentar
Å ta ned Ragnaros for første gang er fremdeles en prestasjon, så gratulerer :)

5102859[/snapback]

 

100% enig, ikke no vits i å høre på de andre som roper "omg old new"... Det var en første gang for dem også, og da var de sikkert stolte som haner selv.

5102875[/snapback]

 

Stort er det kanskje, men om alle skal lage tråder når dem tar Onyxia/Ragnaros/Nef så blir det mange unødvendige tråder på forumet gitt.

Lenke til kommentar
Å ta ned Ragnaros for første gang er fremdeles en prestasjon, så gratulerer :)

5102859[/snapback]

 

100% enig, ikke no vits i å høre på de andre som roper "omg old new"... Det var en første gang for dem også, og da var de sikkert stolte som haner selv.

5102875[/snapback]

 

Stort er det kanskje, men om alle skal lage tråder når dem tar Onyxia/Ragnaros/Nef så blir det mange unødvendige tråder på forumet gitt.

5103237[/snapback]

 

unødvendig for hvem? Alt kommer an på. Du aner ikke hvor mange tråder her som er unødvendig for meg f.eks.

Spør du meg så er den aller første "Ragnaros Down" tråden som ble laget på dette forumet akkurat like unødvendig som denne.

Lenke til kommentar
unødvendig for hvem? Alt kommer an på. Du aner ikke hvor mange tråder her som er unødvendig for meg f.eks.

Spør du meg så er den aller første "Ragnaros Down" tråden som ble laget på dette forumet akkurat like unødvendig som denne.

5103342[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig. Emne på tråden er jo ganske beskrivende, så hvis denne type tråd ikke interesserer deg så vil det ikke være så vanskelig å ignorere den :)

 

Til trådstarter; gratulerer med en fin fin prestasjon!

Lenke til kommentar

/yay

 

Drittkult! Skjønner ikke alt folk gidder å slenge kommentarer om at dette er gammel nytt osv. Hold kjeft og scroll videre om ikke tråden passer deg!

 

Vi kjører MC lett frem til Raggy, men der er det foreløpig stopp. Vi satser på å ta ham ned snart! Skal poste en tråd om det når vi gjøre det omsier, bare på helvete :tease:

 

 

Love to all!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...