Revox Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Heisann. Jeg er på utkikk etter nye kjøleblokker til maskinen min. Systemet er en dual socket a maskin med hull rundt socket'ene. Pumpa er en eheim 1000lt/r og skal drive begge prosessorene. Det jeg er på utkikk etter er 2 blokker som selvfølgelig gir mest bang for the buck. Og helst ikke så mye over 500,- (dvs max 600) utseende og slikt er ett fett så lenge kjølingen er bra. På forhånd takk! Lenke til kommentar
l0hre Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 er vel lettest å bare ta turen selv inn på microplex å se hva du finner. ser at de har to blokker til socket a. en til 425,- og en til 1195,-. kan jo være at 3dfxcoll.no har noe på lager. ser ut til at socket a blokker ikke er særlig lette å oppdrive, sammenlignet med enkelte andre. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Fant to hos microplex. AC Cuplex PRO og Danger Den TDX. Cuplex pro hra jeg hørt stinker. Danger den har jeg liten erfaring om. 3dfxcool har ingenting. Men det må da være flere sider som forhandler blokker i norge? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 DD TDX er en meget bra blokk! Kan og anbefale Swiftech G4! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Swiftech blokka er bra men har for stort trykktap til å kunne brukes i dual oppsett. Må nesten ha 2 pumper da. Blir nok Danger Den blokka da tenker jeg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Swiftech blokka er bra men har for stort trykktap til å kunne brukes i dual oppsett. Må nesten ha 2 pumper da. Blir nok Danger Den blokka da tenker jeg. 5107796[/snapback] Danger den er en helt grei blokk som gjør jobben. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Takker for svar. Blir Danger Den Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Kan garantere at du vil ikke angre på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå