Caliber Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei. Noen som vet hvor man får tak i slike som vist på bildet som er vedlagt? Takk Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Er det ikke bare brukt Thumbscrew's da? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Ser ut som det, men det kan også være noen andre dotter i XXL Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det ser ut til å være svart elokserte umbrakoskruer, ikke lettt å se på bilde. Ta turen innom din lokale Proffpartner eller Jernia butikk. Om de ikke har, så greier de å skaffe. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Clas Ohlson og Biltema har og umbrakoskruer i diverse størrelser. Disse har normal stål/alu farge. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 I såfall har jeg et lite lager jeg kan benytte meg av, syns bare det så ut som knotter man bare skrudde på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå