Gå til innhold

mest støyfrie pcen på markedet?

eldo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjøper deg en fin kabinett, kjøper deg passe gode komponenter, så slenger du på en zalman reserator 1 plus, vannkjøling på gpu, cpu og northbrigde. Bruke samsung disker, da vil du få et stille pc ;)

Edit: Ikke minst en stillegående psu, eller en psu helst med heatpipes på sida. Passivkjøling :thumbup:

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Siden det er snakk om en bærbar PC vil jeg ikke si at en Zalman Reserator vil gjøre susen her :)

Men ja en Dell Latitude X1 er meget stillegående da den ikke har en eneste vifte. Det samme er det med Fujitusu Siemens P7120.

For en større maskin med bedre ytelse er en Netshop/Uniwill 259IEN et godt og stillegående valg.

Lenke til kommentar
Du kjøper deg en fin kabinett, kjøper deg passe gode komponenter, så slenger du på en zalman reserator 1 plus, vannkjøling på gpu, cpu og northbrigde. Bruke samsung disker, da vil du få et stille pc ;)

Edit: Ikke minst en stillegående psu, eller en psu helst med heatpipes på sida. Passivkjøling  :thumbup:

5102623[/snapback]

På bærbar maskin?

Min maskin med Pentium M prosessor er i hvert fall veldig støysvak. Under normal "kontorbruk" går prosessorvifta aldri og det er kun en svak susing fra harddisken som kun høres hvis man absolutt _vil_høre det. Om jeg kjører programmer som fører til at prosessoren går på full fart går vifta av og til. På enkelte spill går den nesten hele tida, men det støyer ikke så mye at det plager meg. Regner med at de fleste Pentium M maskiner er slik. Min er en Coop PC.

Lenke til kommentar
Står det noen steder at han vil ha en bærbar? Hmmm, jeg er iallfall ingenting, hehe.

5103201[/snapback]

Sikkert ikke SÅ vanskelig å se at han har postet i "Bærbare Datamaksiner"-kategorien. Så du har nok rett, du er nok ingenting :p

Ontopic; X1'en er søt

Ping only jornln

Endret av Lorang-Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...