Eirzik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kjøpte meg ny laptop, i håp om at den kunne kjøre BF2 på en god måte - men det virker ikke slik.. kanskje noen her kan hjelpe meg Når jeg spiller online så er det mye startlagg, men det bedres etterhvert (kan det han noe med 64 bit pros. å gjøre?) min celeron stasjonære har nemlig ikke startlagg, og det er en dårlige pc.. Men uansett, så hører jeg en slags knitrelyd fra høyttalerene. Utrolig irriterende, kommer kun under BF spilling. Any ideas om det er noe jeg kan gjøre? Virker som om den påvirker spillet til å hakke av og til.. Noen som har peiling her? Maskinen er en Turion AMD 64, Radeon x700 128MB, 1024DDR...++ Håper på hjelp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Maskinen er Turion basert mener du vel? Hva er merket på pcen? Prøvd nye drivere? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Knitring i lyd kan tyde på en konflikt ifm lydkort driveren. Jeg ville gå i Device manager og fjerne alle driver til lydkortet. Reboot, og la Windows finne i gjen lydkortet og reinstallere driverne. Sjekk samtidig om du har noen konflikter eller divere som ikke er innstallert. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Flere har tidligere rapporter problemer med å bruke Hardware-audio-miksing i BF2. Prøv å gå inn under BF2 Options -> Audio, og sett til Software og Medium. SKal visstnok ikke spille all verdens rolle for ytelsen, men kan fjerne problemer når lydkortet ikke er helt på nett med resten av PC'n. Lenke til kommentar
skaven Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 "Hadde det samme problemet med min, men etter litt søking på notebookforums fant eg denne her: Fix for Ferrari 4000, Instalerte driverene og problemet var borte" Se inne på Tråden for Ferrari 4000 maskinen, her ligger det link inn til en fiks. Jeg tar det for gitt at du har samme hovedkort og lydkort som Ferrarien. Hadde samme problemet i BF2 og det ble i orden etter jeg installerte den fiksen. Lykke til Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Skal teste litt av det dere har forslått nå..! Men spilte på en server i går helt uten lag.. også skiftet vi bane, og da var det samme greia.. dype hakk og lags, selv om jeg har 30 i ping... hmz... Maskinen er en LIDL PC, Targa.. her finner dere specs: http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_459.php?produkt_id=407 Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Vet dere om det finnes noe bedre eller nyere drivere enn de jeg har: ATI x700 VGA driver version 6.14.10.6505 for Windows XP (as shipped) Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Har du linken? fant den ikke.. specsa dine er omtrent identiske med mine.. "Hadde det samme problemet med min, men etter litt søking på notebookforums fant eg denne her: Fix for Ferrari 4000, Instalerte driverene og problemet var borte" Se inne på Tråden for Ferrari 4000 maskinen, her ligger det link inn til en fiks. Jeg tar det for gitt at du har samme hovedkort og lydkort som Ferrarien. Hadde samme problemet i BF2 og det ble i orden etter jeg installerte den fiksen. Lykke til 5103261[/snapback] Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Vet dere om det finnes noe bedre eller nyere drivere enn de jeg har: ATI x700 VGA driver version 6.14.10.6505 for Windows XP (as shipped) 5103835[/snapback] http://www.omegadrivers.net tror jeg du kan prøve. Endret 4. november 2005 av Gromit Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Og du er selvsagt klar over at BF2 er et av de mest krevende spillene pr dags dato? Folk med ganske så heftige stasjonære pc'er sliter med BF2. Last ned alt av patcher og håp på det beste. Men ikke forvent underverker av den bærbare...... Kjøpte meg ny laptop, i håp om at den kunne kjøre BF2 på en god måte - men det virker ikke slik.. kanskje noen her kan hjelpe meg Når jeg spiller online så er det mye startlagg, men det bedres etterhvert (kan det han noe med 64 bit pros. å gjøre?) min celeron stasjonære har nemlig ikke startlagg, og det er en dårlige pc.. Men uansett, så hører jeg en slags knitrelyd fra høyttalerene. Utrolig irriterende, kommer kun under BF spilling. Any ideas om det er noe jeg kan gjøre? Virker som om den påvirker spillet til å hakke av og til.. Noen som har peiling her? Maskinen er en Turion AMD 64, Radeon x700 128MB, 1024DDR...++ Håper på hjelp 5102558[/snapback] Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har mobility Radeon 9700 med 128 MB ram på kortet og 1024 på maskinen, 5400 rpm HD og P m 1.7Ghz. Kjører det flytende med det meste på low (orker ikke å sjekke på medium) og 1400x1050 i oppløsning flytende. så det går, men blir ikke like pent som på din med alt Eyecandyen på Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 altså, denne laptopen jeg har her, SKAL klare BF2... jeg kjører det på 1024x768 og medium innstillinger... og det går flytende, men får noen dype hakk avogtil, også på singelplayer... varierer veldi.. så det er noe rusk en plass.. tror kanskje jeg skal formatere hele skiten:p Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hey.. Jeg hadde det samme problemet som deg.. Og jeg kjørte spillet på AMD Athlon 64 2,2 GHz med ATI Radeon X800XL og det er som regel alltil litt smålagg osv i spill over nettet når du starter og spille et spill på pcen for første gang... Jeg spiller CS feks, hvis man reinstallerer der så når du har installert igjen så prøver man og joine server men det går ikke pga spillet klikker... Dette gjør den som regel 1 gang eller kanskje flere... Men dette går seg til.. Akuratt det samme skjedde med meg på BF2.. Så ha tålmodighet og bare spill litt så går det nok bedere.. Hvis ikke så sett noe av grafikken ned til lavest.. Du merker nesten ikke forskjell fra lavest og normal! Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Hmm.. har begynt å miste troa på Ati & BF... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hvorfor?? ATI er jo et jævlig bra skjermkort da.. Så hvorfor miste troa som sikkert går seg til etterhvert?? BF er jo et dritbra spill også Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 At det skal "gå seg til" kan umulig være rett...? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har du innstallert nyeste drivere til skjermkort og lydkort?? Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Faktisk... så har det gått seg til.. etter at jeg innstalerte Omega drivere fungerer alt slik det skal. Litt startlagg, men kjører på ganske høy oppløsning!! UTEN LAG:) Deilig... Takk for hjelpen:) Men har fortsatt problemet med lyden i BF.. har prøvd å sette til software, men det hjalp ikke... hmmmz... Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 At det skal "gå seg til" kan umulig være rett...? 5108332[/snapback] Ehh.. Joda.. Har du noen gang prøvd og spillt CS ellr no sånn?? Du starter med at spillet klikker.. Kanskje 1 eller flere ganger.. så når du først kommer inn på en server har du en drit høy ping som blir lavere og lavere etterhvert... Så det "går seg til" på en måte! Det samme skjedde med meg når jeg spillte BF2 på pcen for første gang også.. veit ikke hvorfor det er sånn.. Men det funker hvis man har litt tålmodighet=) Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 jepps... deilig å spille bf igjen... men det knitrer fra høyttalerne.. kun i bf... ikke på q4 eller hl.. så kanskje en reinstall hadde gjort susen.. andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå