Itw Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Heisann. Tenkte om det er noen avv dere som har vært bortig noe av dette? Har akkurat (for en uke siden) fått ett nytt hk DFI NFII U400SG-AGF for jeg er enda treg og lever med socket A. Men i så fall etter og ha puttet i nykk hk så er maskinen blitt VELDIG ustabil, henger seg helt plutselig, helt uten videre blåskjerm, maskinen er rett og slett helt elendig etter att jeg fikk det nye hk.. En annen ting som også har skjedd i før jeg fikk tatt i bruk det nye hk og etter att det gamle ble ødelagt var att styre pinnen på s-ata kontakten på raptor disken min knakk, og da måtte jeg lime s-ata kabelen fast i hdd, og kan jo være att pinnene inni kontakten ikke treffer som de skal, men syntes jo det er rart den virker i det hele og det store da... Men har testa med 2forskelige ram typer, resetta hk, formatert 5ganger, men ingenting hjelper... Er det hk montro? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Installert chipset drivere ? Hva er spenningen på RAMen ? Hva står det på blåskjermen ? Hvis du har hatt problem med en S-ATA kontakt, bruk en annen (Hvis det er en ledig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå