Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp :moped derbi racing trim

FullColor

Anbefalte innlegg

Ja ajaja nå kjøper jeg meg en moped tenker jeg, tror jeg.

har peilet meg fram til derbi senda(racer?) og suzuki rmx\smx.

Har et øye for derbien da jeg. men vet egentlig veldig lite, er på grunnlag av hva jeg har hørt og lært i løpet av kort tid som har fått meg til å tro at en av dem er d beste valget. Men rett meg gjerne om jeg tar feil!

og skal selvf ha trimm, å ja! men dette vet jeg enda mindre om :hm:

Så jeg trenger my input her!

Den sykkelen jeg har peilet meg inn på er en derbi senda racing (kamel sykkel)hva nå enn d betyr?

men videre så har den hebo effekt anlegg, polini sylinder,

OKO 21 mm flatside forgasser. :hmm:

Dette er d selgeren har skrevet så kan dere se sjøl, Okey:Litt fakta om mopeden:

Derbi Senda Racer 2004 (kamel sykkel)

Jeg er den første eieren, kjøpt av meg i Juni 2004 av McOslo.

Den har gjennomgått førstgangsservice ved 3500km. Nå har den totalt kjørt 6500 km.

Sykkel er velholdt, den er innkjørt med effektanlegg dvs bedre innkjøring av sylinder.

Har alltid bruk Penzoil motor olje og Penzoil 10w40girojle.

Får tiden sitter det på: Polini sylinder( 2200 kr) www.crash.no

Hebo effektanlegg (1690 kr) www.speedoptions.no

OKO 21 mm flatside forgasser (600 kr) www.crash.no

Som du ser er bakgaffelsen lakkert i svart metallic, det samme er felgene. Sykkel har småriper.

Jeg skjærte orginal sylinder da jeg hadde på powerfilter. Har deretter kjøpt en Orginal erstattningsylinder, som biltilsynet har godkjent.

Alle orginaldeler følger med, dvs Sylinder, Forgasser, Stempel.

Vil også legge til at jeg tok ut motoren ved ca 5000km da jeg bytta veiv lager, diverse simringer og alle pakninger. Mopeden går som en klokke. Starter ved første kick.

Negative: Den fusker litt, men det skal jeg ordne. Mener dysa er litt for liten. Små riper.

Ekstra deler som følger med: 1 stk Ekstra bakgaffel. Noen kalippere og et par ekstra framdempere.

Det sitter også på en turtall sperre.

Alle bud tas imot. Vil helst selge den med trimmen, men kan selges uten. Minstepris er 15000kr. GI BUD.

Meg igjen: vel hav synes dere?? trenger syns punkt :roll:

siste ting d sto derbi senca, men jeg rengen med d bare er skrive feil for d er vel ikke noe som heter d.

Og i tillegg så føler jeg at siden den koster 15000 så kan jeg like godt legge til litt og kjøpe meg en 125 kubikk!?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså, 15000 er jo ikke så mye.. Skal du ha en moped som starter og går hele tiden må en Nesten opp i det, vel og merke en ny moped.

Og som den der, kommer til og gå dundas snart, hvis han ikke har forsterka clutch ( spør han) så kommer den til og slure etter 10min og alt går dundas.

Kamel sykkel er vel at den er forma som en.. Kamel..

Hadde heller tatt Derbi enn RMX

Lappen på Lett MC koster jo 15k iseg selv, tror nødig ikke du har råd.. Hvis du syns 15k var dyrt da altså

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...