ScrLk Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Heisann. Har et finurlig problem vedrørende pc'n min. Det er en site jeg ikke får opp i explorer, mozilla og opera. Har prøvd å starte siten med eller uten firewall, med samme problem. Har restarta maskina uten at det hjalp. Min samboers pc er på samme switch og hun får opp siten uten problem. Siden som jeg påver å få opp er www.start.no. En helt grei site. Problemet er kun på www.start.no og ingen andre sider. Har brukt regedit og søkt etter start.no uten ett eneste treff i registeret. Har noen forslag på hva jeg skal gjøre, for samboern og jeg bruker i konkurerre på SuDoku sia til start.no, og så legne jeg ikke får den opp så blir det ingen konkurannse. Hilsen Frode Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Heisann. Har et finurlig problem vedrørende pc'n min. Det er en site jeg ikke får opp i explorer, mozilla og opera. Har prøvd å starte siten med eller uten firewall, med samme problem. Har restarta maskina uten at det hjalp. Min samboers pc er på samme switch og hun får opp siten uten problem. Siden som jeg påver å få opp er www.start.no. En helt grei site. Problemet er kun på www.start.no og ingen andre sider. Har brukt regedit og søkt etter start.no uten ett eneste treff i registeret. Har noen forslag på hva jeg skal gjøre, for samboern og jeg bruker i konkurerre på SuDoku sia til start.no, og så legne jeg ikke får den opp så blir det ingen konkurannse. Hilsen Frode 5102455[/snapback] Prøvd å tømme cache? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Heisann. Har noen forslag på hva jeg skal gjøre, for samboern og jeg bruker i konkurerre på SuDoku sia til start.no, og så legne jeg ikke får den opp så blir det ingen konkurannse. Hilsen Frode 5102455[/snapback] Kanskje samboen har lagt den inn i host fila di med en ugyldig adresse fordi du vant hele tiden? Lenke til kommentar
ScrLk Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Vet ikke hva som skjedde, men i går kunne jeg plutselig åpne start.no igjen. Har ikke gjort noe med maskina sia innlegget, bortsett fra at den står på hele døgnet. men nå virker alt igjen. Takke for interessen Hilsen Frode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå