Gå til innhold

Delta Force: Task Force Dagger (PC)


Anbefalte innlegg

Spill nummer fire i den kjente Delta Force-serien har kommet. Ute på markedet er disse spillene blitt sett på som de mest realistiske i denne sjangeren.. Tilleggspakken Land Warrior ble omtalt som det beste i sitt slag da det ble lansert. Denne pakken anbefales derimot bare for de virkelige entusiastene. Alle andre bør heller vente på Delta Force: Black Hawk Down.

 

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Dumt er det at de har fjernet muligheten for å gjemme seg i gresset slik det var i DFLW. Dette var en fin detalj som ikke skulle vært tatt bort.. Jeg håper det kommer tilbake i en senere utgave av Delta Force."

 

Gress man kan gjemme seg i, har vært fraværende helt siden DF2 (ikke DFLW) - én av flere grunner til at DF2 fremdeles er det beste spillet i DF-serien (jeg har alle).

 

_________________

http://www.nordesjo.com/arktos/scandinavia

 

[ Denne Melding var redigert av: Q-dad på 2002-08-26 12:16 ]

Lenke til kommentar

Det virker nesten som anmelderen har lasta ned en warez versjon.... Virker ikke som han har manualen....

 

Han sier: "10 nye spesialstyrker har også blitt lagt til, bl.a. Green Berets, Seal Team 6, Ranger og SAS for å nevne noen. Hvilke av disse du bestemmer deg for å spille med, har overhodet ingen betydning. Den eneste forskjellen er utseende på figuren din. Jeg savner litt spesialkunnskaper hos de forskjellige gruppene."

 

Hvis han hadde lest manualen (side :cool:, hadde han funnet ut at det ER en forskjell mellom de forskjellige soldatene. Noen er CQB spesialister andre skarpskytter. Heavy Gunner kontrollerer rekyl bedre enn de andre. Skarpskyttere holder siktet stødig etc.

Lenke til kommentar

Problemet er at den forskjellen som er der, ikke er merkbar. Jeg testet spesielt ut det du forklarer, men merka ikke forskjell på en medic og en sniper. Jeg traff like godt/dårlig med begge to. Kanskje er det min feil, men i såfall skulle det stått litt mer om det i manualen (som ligger rett forran meg). Selv om det står i manualen at det er forskjellige spesialiteter blandt de forskjellige, så er det nesten ingen forskjeller. Og jeg har ganske hardbarka DF fans bak meg når jeg sier dette. Og nei det er ikke en warez! fysjom! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-26 12:12, Q-dad skrev:

"Dumt er det at de har fjernet muligheten for å gjemme seg i gresset slik det var i DFLW. Dette var en fin detalj som ikke skulle vært tatt bort.. Jeg håper det kommer tilbake i en senere utgave av Delta Force."


Gress man kan gjemme seg i, har vært fraværende helt siden DF2 (ikke DFLW) - én av flere grunner til at DF2 fremdeles er det beste spillet i DF-serien (jeg har alle).


_________________



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Q-dad på 2002-08-26 12:16 ]</font>


 

Sorry jeg skrev feil. Det skulle være df2 :smile:Takk for påminnelsen

 

[ Denne Melding var redigert av: TheOne[X] på 2002-08-27 08:59 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-26 12:20, Cardinal skrev:

Det virker nesten som anmelderen har lasta ned en warez versjon.... Virker ikke som han har manualen....


Når vi får promo/presse-versjoner av spill hender det av og til at det ikke inkluderer hverken eske eller manual, men det gjorde det med Delta Force. Bare så det er klart.

Lenke til kommentar

TST Din nepe! Jeg starta tråden om DFTD før du startet den. SE PÅ TIDSPUNKTET!!!

 

propel

 

Registrert:

2001-09-22

 

Meldinger: 173 Postet: 2002-08-26 16:42 ID: 1

 

 

 

her er DIN:

TST

 

Registrert:

2001-09-11

 

Meldinger: 788 Postet: 2002-08-26 00:24 ID: 1

 

 

00.24...er ikke det om natta????

 

Så hvis jeg skrev tråden 16.42 og du kommer flesker deg innpå og stenger tråden å sier at jeg skal holde meg til den "offisielle" tråden å den ikke exsisterer hva skal jeg gjøre da??vente på deg??

HALO!!!! Selv om du er op så trenger du ikke å være rasshøl 24/7 heller...

Lenke til kommentar

Hihi... vittig omtale det der ja.

 

"Du kan bli veldig forvirret over at du helt uten forvarsel ligger på bakken med en kule planta rett i brystet, men husk at dette er realisme på høyt plan. En kule kan være nok til å drepe deg."

 

Realisme? Når jeg står på 600-900 meter med m-60'en min og hopper opp og ned på et fjell og slakter folk for fote så er det moro, men IKKE realistisk.

Prøv Americas Army i stedet hvis man vil gå for realisme. :smile:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
DFTFD skulle vært en utvidelsespakke til DFLW fordi det ligner for mye på sin forgjenger. Hvorfor produsenten ikke har brukt deler av grafikkmotoren til det kommende spillet Delta Force: Black Hawk Down, er et lite mysterium.

 

:lol: Denne anmeldelsen var virkelig full av feil! Det ER en utvidelse!

 

Har du ikke lest på pakken, gutt? Det står klart og tydelig oppe i høyre hjørne:

 

"STAND-ALONE MISSON PACK"

 

Jeg vil tro det også er forklaringen på at de ikke har brukt grafikkmotoren fra Comanche 4 og Delta Force: Black Hawk Down.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...