Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Altså, blablabla Asso, blablabla Assa, bløalbalba Hvorfor er dette en ny "trend" i fjortiss cs norge som har smittet over til forumet? Sjekka noen brukere, de skriver seriøst annenhver setning på denne måten. Og meningen? nei. Litt meningsløst innlegg men jeg blir bare så sjukt irritert av dette. Har til og med sett noe lignende dette på forumet. Og det styggeste av alt er å gjøre om "altså" til "asso" og bruke det foran hver )?%")?%? setning det høres norsk ut i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Asso, dårlig topic korr? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Asso, hva feiler det deg a? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 23:36:18 pa`improvize › ignore på enda en cs fjortiss 23:36:19 pa`improvize › Asso, bra du går foran som et godt eksempel. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sånn orddeling (typ "cs fjortiss") synes jeg er mye verre enn bruken av de ordene du nevner her. Daniel Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 det er jo et kjekt ord å bruke om du skal forklare noe da.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vet du hva et annet kjekt ord er? Altså! Nei, de ordene gjør meg ingenting. Så lenge folk begynner setninger med små bokstaver, er bare det der en bagatell. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 At du gidder bry deg om sånne småting... DET DØR ET BARN HVERT 3'DE SEKUND FOR F¤#¤! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Og tenk hvor mange liv som reddes når man lærer folk å skrive skikkelig. En som ikke skriver skikkelig, skriver kanskje en helt elendig jobbsøknad og får dermed aldri jobb. Han blir uteligger og til slutt dør han av sult eller lignende. Dette gjelder vel ikke jenter, de skriver bare "kos" på jobbsøknaden, så er alt i boks. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Lurer på hva el-asso sier til dette... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Lurer på hva el-asso sier til dette... 5102437[/snapback] Han sier lite, her er det jeg som sier at denne threaden kan du ta andre steder..."klager over rettskriving" for eksempel. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg