chaoswolf Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Leter etter et kabinett som er av bare metall, noe som hadde gått ann å "sveisa" litt på ikkeno særlig fasong på det, helst bare et vanlig stygt metall-kabinett med en rett front, ikkeno bølgete greier, det skal jeg gjøre selv helst ikkeno over 1000 kr. Noen som vet om noe ? har sjekka på de fleste nettsider jeg kan finne, men finner ikkeno noen som vet hvor jeg kan finne ett ? evt. bestille. helst stål tenker jeg, vet ikke om aluminium tåler at jeg går litt løs på det. /edit også helst ikke no farge på den bare vanlig sølvaktig, så jeg slepper å slipe unødvendig mye for å få av maling etc. Endret 6. november 2005 av chaoswolf Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Edit: Det er laget i aluminium eller skulle du ha et i stål? Endret 3. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Nå er det et helvete og sveise i alu. om du ikke har holdt på endel Endret 4. november 2005 av <Iversen> Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nå er det et helvete og sveise i alu. om du ikke har holdt på endel 5102585[/snapback] I følge pappa og naboen så skal ikke det være så vanskelig de sveisa en landgang Og en kompis av meg har har netopp sveisa et litte kabinett her om dagen, skal være et nani itw kort i Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Greit nok å sveise alu,men da må du ha utstyr som er beregnet for det . Lenke til kommentar
chaoswolf Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 finni ut at det må være stål. Aluminium blir helt hvit når jeg sliper det mye (tror jeg ), har tenkt å slipe av bare fargen så du ser bare selve metallet, helt sølvaktig, ripete osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå