stigfjel Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Til alle de som bruker OpenBSD: nå har 3.8 kommet ut. Masse nytt snacks. Ser bra ut hittil. Kom med tilbakemeldinger. Endret 4. november 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Til alle de som bruker OpenBSD: nå har 3.8 kommet ut. Masse nytt snacks. Ser bra ut hittil. Kom med tilbakemeldinger. 5102152[/snapback] Er ikke det et par dager/en uke siden det kom ut? Obligatorisk link: ftp://ftp.openbsd.org/pub/OpenBSD/songs/song38.ogg Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 OpenBSD 3.8 kom ut 1/11-2005, altså for snaue 3 døgn siden. Jeg tok meg den friheten å informere om dette, da ingen her på forumet ellers har sagt noe. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 mm, da er det på tide å oppdatere en transparent firewall jeg drifter:) Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 NetBSD 2.1 er ute også http://netbsd.org Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 NetBSD 2.1 er ute også http://netbsd.org 5103024[/snapback] Og FreeBSD 6.0-RELEASE er rett rundt hjørnet. Den kan komme når som helst. Dette er virkelig en stor BSD-uke. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kanskje litt dumt spørsmål, men hva er forskjellen mellom de forskjellige BSD-ene? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Open er lagt for størst mulig sikkerhet, Net for å kjøre på det meste, og free for å være rask og stabil.. Du finner mer info her og her... (Ellers kan du jo sjekke OpenBSD, FreeBSD og NetBSD hjemmesidene) Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Og FreeBSD 6.0-RELEASE er rett rundt hjørnet. Den kan komme når som helst. Dette er virkelig en stor BSD-uke. 5103341[/snapback] http://www.freebsd.org/where.html Tada, 6.0-RELEASE er sluppet, get it while it's hot. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Denne uken har virkelig vært konge sett med BSD-øyne. Alle de 3 store BSD'ene har kommet med en ny stor release. Det er faktisk ganske sinnsykt. PS: topic er endret til "Lanseringsuke for de store BSD-variantene". Lenke til kommentar
bluet Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 NetBSD 3.0 blir vel sluppet om ikke så altfor lenge også. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ah, da er det jo på tide å oppdatere laptoppen og da jo:D Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg for min del gleder meg til å sette tennene i FreeBSD 6.0. Brannmuren min kommer snart til å få en heftig oppgradering. Den bruker nå FreeBSD 4.11-STABLE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå