snipp80 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei. Jeg har nettopp kjøpt og bygd meg en helt ny pc med følgende spec: ASUS A8N-Premium HK Athlon X2 4400+ 2GB Ram MSI GeForce NX7800GTX 500W PSU Logitech DiNovo Media Desktop, Bluetooth Problemet er at musa og tastaturet "lagger" til tider, dvs den henger 1-3 sekunder etter bevegelsene mine. Dette skjer en gang i blandt, men jeg føler at det som oftest er når PCen arbeider hardt, f.eks i spill. Prøvde først med Logitechdriverne, men uninstalla alt og prøvde også med "vanlige" winodwsdrivere, dvs jeg lot windows finne både tastatur og mus (uten SetPoint som følger med fra logitech), men uten hell. Kan det være noe i den duren at Bluetooth ikke har høy nok prioritet, og vil få mindre prosessortid når pcen jobber hardt? *slenge tanke ut i lufta* mvh Morten Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Trådløse muser har ofte en tendens til å hoppe rundt på skjermen (til tider). Lenke til kommentar
snipp80 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hei. Hadde vært greit nok med litt hopping, men det som skjer er at den henger skikkelig etter.. alle bevegelsene mine blir registrert, men det tar oppmot 2-3 sekunder før det jeg gjør faktisk skjer på skjermen. Lenke til kommentar
ilron Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg sliter med akkurat samme problem, alt blir registert, men skjer først etter et par sekund. Det hender når pc'en jobber, men ikke nødvendigvis hardt, f.eks. når en starter explorer eller loader en webside. Lenke til kommentar
Burrre Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har akkurat samme problem med min mx1000.... er det noen som har forslag til en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå