Gå til innhold

hva feiler alarmen på samsung z500?

Anbefalte innlegg

Har en samsung z500. Problemet er at alarmen kommer bare på når mobilen vil :S ... Kan hende at alarman funker noen dager og plutslig funker dn ikke osv...

Litt irriterende når det er eneste vekkeklokka jeg har. Har flere ganger kommet forkjent på skolen pga at alarmen ikke har funket.

Jeg tar på alarm , men alarmen piper bare når den vil :S.. Samme med huskelapper osv..

Non som har samma problemeT? noen som vet hva jeg skal gjøre med den?

telefonen har nesten alt, men når man betaler flere tusen for en mobil burde i alle fall alarmen å funke :mad: ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er en gjenganger på Samsungtelefoner.

Kjæresten min har hatt flere, og klaget på det samme på hver modell. I alle fall T100 og D500

5102795[/snapback]

Aha! Min kone har nemlig samme problemet med sin Z500... Er dette noe som et verksted kan fikse med en kjapp firmware-oppgradering eller lignende? Eller er det bare å "leve med det" og heller bruke en annen vekkerklokke, enn så irriterende det er?

Lenke til kommentar
Men ellers er dere fornøyde med Z500? Har dere merket noe til dårlig talekvalitet og dårlig signal slik det står i testen her på amobil?

5106123[/snapback]

Neida, har overhodet ikke merket noe til hverken dårlig talekvalitet eller dårlig signal. Dårlig batterilevetid, derimot, kan være litt irriterende. Regn med å lade mobilen hver 3. dag, minst. Og ellers er det vel bare dette med alarmen som er et ikke ubetydelig irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar

Sant det, batteri tiden er dåååårlig. Du må lade den HVERDAG

Prøvde å stille klokka på AM OG PM, men alarmen funka ikke og kom forkjent igjen.. dårlige greier, skal prøve ta kontakt med samsung og spørre om de har noe løsning på det.

Lenke til kommentar
Sant det, batteri tiden er dåååårlig. Du må lade den HVERDAG

Prøvde å stille klokka på AM OG PM, men alarmen funka ikke og kom forkjent igjen.. dårlige greier, skal prøve ta kontakt med samsung og spørre om de har noe løsning på det.

5122664[/snapback]

Hehe, du er tydeligvis ingen gjennomsnittlig bruker :!: Enten gjør du ikke annet enn å sitte og fikle med telefonen, ellers så er det noe galt med batteriet ditt. Det er riktignok ikke imponerende, men SÅ dårlig er det ikke!

Men gi for all den en lyd når du har hørt fra Samsung! Dette med håpløs alarm er tydeligvis et fenomen som flere, inkludert meg selv, er interessert i!

Lenke til kommentar

hehe, bruker nesten ikke mobilen. Bare ringe litt og sende noen sms.

Og må allikvel lade batteriet hver kveld. Men den første måneden jeg hadde mobilen ,varte batteriet i tre dager. Nå varer den i en dag, eller MAKS 2.

skal prøveå kontakte samsung til uka eller noe har ikke tid før til helgen, men vis noen andre tar kontakt med dem i mellomtiden så si ifra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...