benbeni89 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Hey! Jeg lurer på om det går ann å "rydde" i start-menyen? Jeg installerer mange plug-ins, og da blir det så rotete der... Hadde det gått ann å lagd en mappe på startmenyen som man installerte alt sånnt i? Når jeg sier start-menyen mener jeg Start>Alle Programmer. Noen som vet noe om dette? Endret 3. november 2005 av benbeni Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu All Users kan også byttes ut med kontonavnet. Ellers så kan du jo bare høyreklikke og trykke delete. (Windows 2000 er slik, sikkert det samme i Windows XP) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 det går fint å lage undermapper ja, er bare å gå der moltrez nevner. Merk at noen programmer lager start meny enties under det brukernavnet du bruker når du installerer programmet, så ikke alt vil dukke opp i all "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu" mappa.. Selve startmenyen blir summen av "C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu" og "C:\Documents and Settings\dittbrukernavn\Start Menu" Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Du kan lage nye mapper under programmer. Enkleste måten er å høyreklikke på start knappen og velge utforsk. Jeg legger mappene under C:\Documents and Settings\All Users\Start-meny\Programmer, men du kan også legge det under brukeren din hvis du vil. Deretter er det bare å flytte rundt på programmene i utforskeren. Du kan også flytte programmer til mappene direkte i Start menyen med dra-slipp. En del programmer lar deg spesifisere hvor du vil legge dem i Start menyen under installasjon, men det er desverre unntaket. Ulempen med å flytte på programmer i startmenyen etter installasjon er at du må rydde opp selv under avinstallering siden uninstall som regel ikke finner ut av at du har flyttet dem. Ved oppgradering av programmene må du også inn og rydde opp manuellt. Edit: Obs, det ble visst my gjentakelser her siden andre svarte mens jeg skrev... Endret 3. november 2005 av Mythos Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 OK! Takker for svar! Dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå