kyllingvippen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Nå er jeg pisslei av 1,50 kr mld. fra telenor.. hvor sender jeg gratis sms hele tiden uten noe 10 mld om dagen eller måneden?? Lenke til kommentar
obese Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 det koster 1 krone... finnes ikke lenger... Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 combitel 0.89 kr for 1 mld Lenke til kommentar
thaniel Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Enda en grunn til å UNNGÅ telenor. Uten å henge meg opp i det, og uten å egentlig være en reklame, men jeg har 30 mld. om dagen, og det blir nok for en person som ikke er avhengig. PS. et hint, netcom. Kanskje ikke best, men ihvertfall flere gratis sms på nettet. Lord Thaniel ------------------------- A cow came in the window and asked "Where did the cat go?" Lenke til kommentar
able Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 eh... gratis sms? eurobate.com f.eks.... Registrer deg på mother.no (det er åpent for andre enn bare netcom) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Et lite tips er sms.bigfoot.com Ei heller gratis men prisen pr melding er 36 øre (etter dagens dollar kurs) Man må forhåndskjøpe meldinger med visa, men dette er definitivt det billigste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå