tmbn Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg en HP DVD brenner, men hver gang jeg skal brenne en film så henger maskinen seg. Dette skjer når den streamer video og lyd på forhånd. Dette skjer også i alle typer programmet. Sist prøvd var Nero 7. Hva kommer dette av ? Har jeg får dårlig prosessor ? Klarer den ikke å drive dette ? SPECS: AMD Sempron 2400+ 1 GB DDR minne S-ATA 160GB HD Håper noen har neon tips til meg om hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du bør ikkje jobbe med andre programmer når du skal brenne, det kan føre til buffen underrun.... (vist du gjere d) Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Nei, har passet på å slå av alt. antivirus og alt. Som sagt den henger seg ikke under brenning, med under dekoding før brenning. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Et lite langskudd: Sjekk om cachen/tempområdet til brenneprogrammet er satt til en mappe på c-disken. Hvis du har satt c-disken relativt liten, vil det føre til at systemet henger. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Godt poeng. Har satt den til C: disken, men den har 90GB free space. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kan det kanskje lønne seg å klokke ned prosessoren ? Kanskje den blir for varm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå