ssswopp Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) har en packard bell og er ikke akkurat stolt over utsende på kabinettet så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe glinsende svart spray og farge hele kabinettet.. men som dere sikkert vet så er det litt spesielt kabinett( det virker liksom litt sånn ruglette i "lakken" ) så kommer fargen til å sitte fast? hvordan spray bør jeg bruke(helst noe sånn billig-greier ) ? legg gjerne ut linker.. Endret 3. november 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Puss ned med p400 papir(vannslipepapir) bruk masse vann. og ha på grunning, puss litt med 1200 papir ha på flere tynne lag pr omgang Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Puss ned med p400 papir(vannslipepapir) bruk masse vann. og ha på grunning, puss litt med 1200 papir ha på flere tynne lag pr omgang 5102237[/snapback] ok.. men finnes det en guide for dette?? f.esk det med vannslipepapir osv.. finnes det lettere måter?? men takk for svar!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Puss ned med p400 papir(vannslipepapir) bruk masse vann. og ha på grunning, puss litt med 1200 papir ha på flere tynne lag pr omgang 5102237[/snapback] ok.. men finnes det en guide for dette?? f.esk det med vannslipepapir osv.. finnes det lettere måter?? men takk for svar!! 5102280[/snapback] Det er veldig simpelt, bare sur papiret rundt et svamp og pøs på med masse vann. det er ikke noe å spare på og puss ivei. jeg vet ikke om noen guider kansjke noen andre vet Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 hmm.. får prøve med gammel pcen først da.. så tar jeg min når pappa er bort.. (han er ikke så glad i at jeg fikler med pcen min:p) men kan komme tilbake til dette om jeg får no problemer da.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492722 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå