Qwseyvnd Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei! Jeg har en bærbar ASUS M6Va, der har lydkort Realtek ALC-861 på den, lyden virker ikke Har noen andre opplevd ? Har lagt inn nyeste driver uten det hjalp Det lyser rødt der SPDIF utgang er. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ingen som vil hjelpe ? Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 At den lyser rødt er ett tegn på at den virker. Er nok heller kabelfeil, eller innstillingsfeil. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Prøver du å få vanlig lyd (alt utenom film i AC3) ut via SPDIF? I så fall kan jeg påpeke at det ikke vil funke med midre du har en egen Dolby Digital-enkoder Prøvet å bruke vanlig analog kabel? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Merkelig...min søster sa det kom ikke en eneste lyd selv om jeg slått av SPDIF krysset. Bruker til hodetelefon, på den samme utgangen, det hjalp ikke. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hva skal du med lyd? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå