riktig Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Spilte inntil nylig i Circus Maximus. 5360935[/snapback] No more, altså? 5361068[/snapback] Stemmer det, har lagt inn årene nå. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hvorfor det? Lei av bandet eller lei av å spille i det hele tatt? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Spiller i exuro. Vi er for såvidt i oppstartsfasen enda, men vi har fått veldig bra respons (bla fra 2 produsere) på de sangene vi har laget til nå. Selv spiller jeg gitar (lead). 5101943[/snapback] ooo, det der var bra! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har ikke spilt i noe ordentlig band på over 20 år. Kunne godt tenkt meg det, men det var det med tida da. Ikke så gøy for de andre i bandet når man stadig vekk må stikke av til USA eller hvor det måtte være i flere dager eller uker i forretninger. Men det hadde vært gøy. Geir Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Spiller ikke med noen faste for tiden. Spilte konsert i går dog, men det var et "engangstilfelle". Har tidligere vært med i et par band, men det datt som oftest samme veldig fort. Til høsten skal jeg begynne hos sangpedagog og prøve å finne meg et band å synge sammen med (tidligere spilte jeg trommer). Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Spilte inntil nylig i Circus Maximus. 5360935[/snapback] No more, altså? 5361068[/snapback] Stemmer det, har lagt inn årene nå. 5363067[/snapback] Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg er bassist i et band som foreløpig heter Luftskipet Noreg. Vi har ikke spilt inn noe pga. at vi ikke har råd foreløpig... En musiker beskrev musikken vår som "garasjerock med feel", men vi velger å definere det som kjellerrock. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Synger i Kings in a Coma, et Sarpsborg/Østfold band (medlemmene bor spredt). Vi spelte inn de låtene før sommer'n i år, men i løpet av sommer'n dro bassisten til Vestfold for å studere, han var merkelig nok ( ) ikke interessert i bandøvelsespendling så vi har nå fått oss en ny en som trenger å kjøres inn. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Noe spesiell vokal vil jeg si :!: Ta det som et komplement whatevah. EDIT: Kunne til tider minne litt om Glenn Danzig Endret 1. januar 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå