Øssa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvilke band spiller dere i og hvor kan man høre dere? Jeg spiller for øyeblikket ikke i noen band. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Spiller i exuro. Vi er for såvidt i oppstartsfasen enda, men vi har fått veldig bra respons (bla fra 2 produsere) på de sangene vi har laget til nå. Selv spiller jeg gitar (lead). Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Spiller i to band, begge foreløpig uten navn . Et på Grünerløkka og et i Østfold. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 To band. Et rock-basert i Askim, et i Østfold. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Spiller bass i TriArchy som har tilholdssted i Horten. Vi har holdt 5 konserter rundt om i Hortenskommunen og varmet opp for Black Debbath når de spilte på kulturhuset i Horten. Hjemmesiden vår Her kan du høre sangene våre Endret 3. november 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Tøft! Keep it coming! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg spiller gitar i Krast, aner ikke hvor mange konserter vi har hatt, men høydepunktene er da vi varmet opp for Gåte her hjemme, og da vi spilte på Storåsfestivalen i sommer. (Var forøvrig oppvarmingsjobben som skaffet oss jobb på storås) Lenke til kommentar
EVH Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Gitarist i et band som heter Ritter. Øver på stovner i oslo. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Trommis i band som heter Sedated..Hard rock med litt monotone rammstein-riff. Har enda ikke funnet ut hvordan jeg skal beskrive lyden Går litt tregt for øyeblikket, har ca 5-6 sanger, og ingen av dem er ferdige siden vi ikke klarer det :!: Lenke til kommentar
EJN Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Gitarist/vokalist i The Underdögs. Vi har akkurat bytta bassist og begynner å få fremgang. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Jeg har lagd andelyder og fiselyder i MC Hemmis & Daddy Downs. Det er et av prosjektene til noen av de som var med i blackmetal bandet SkyggeManer her i ålesund. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Var dårlig med folk som spillte i band her. Har hatt en pause med Nakkeskudd men joiner nå som trommis igjen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Spiller i et band uten navn... har ikke helt startet opp enda, men ene medlemmet har skrevet en del material allerede. Har også vært vikar i et annet band uten navn Spiller rytmegitar og er ikke spesielt god. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 To band. Et rock-basert i Askim, et i Østfold. 5102130[/snapback] To i Østfold altså. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 To band. Et rock-basert i Askim, et i Østfold. 5102130[/snapback] To i Østfold altså. 5358246[/snapback] Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Spilte inntil nylig i Circus Maximus. Har noe eget opplegg på gang, Ozzmosis (Ozzy-cover), samt et instrumentalprosjekt med en del folk som kommer i gang om ikke lenge, håper jeg. Lenke til kommentar
icer Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Spiller bass i "the Slips" hobby band som vi har (spiller hovedsaklig cover)... Ungdomslaget kjøpte inn instrumenter så vi tenkte "fuck it" og begyndte å spille litt... Medlemmene er så sprett utover så det blir få øvinger, skal vi spille noen plass bruker vi 2-3dager før vi skal spille på å få inn noe å få inn noe selv om vi har hatt flere måneder på oss, har vi over 3dager blir det ikke gjort noe Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Av alle navn heter vi Band(it). Må snart spørre "sjefen" grunnen til dette navnet. Har også et lite soloprosjekt. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Spilte inntil nylig i Circus Maximus. 5360935[/snapback] No more, altså? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Spiller trommer i et band som heter Gardarike, har spilt inn en sang, og den er ganske shitty, men den ble spilt inn kort tid etter vi begynte. Holder også på med et eget prosjekt som er døpt Dauðr, blir noe Windir og Ulver lignende ser det ut som. Utenom disse to har jeg og noen venner noen prosjekter som er for det meste bare tull, det ene heter Syk Sperm og er Grindcore, og det andre er ikke navnet satt enda, men er parodi på emo musikk, blir for det meste omtalt som kutteprosjektet. Mvh. Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå