gvkrogh Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Opplever til stadig at maskinen enten henger, dvs regnbuehjulet snurrer og snurrer og at programmer, spes fierfox og safari, words og itunes, legger seg ned med og en tektbox spør om jeg vil lukke eller opne prog. på nytt.... Kjører gjevnlig coctail. Det jeg lurer på er om dette er en feil i programvare eller i maskineriet. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er kanskje smart å opplyse om hvilken maskin, OS etc. Når startet dette å skje, gjorde du noe spesielt før det? Lenke til kommentar
gvkrogh Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det er kanskje smart å opplyse om hvilken maskin, OS etc. Når startet dette å skje, gjorde du noe spesielt før det? 5103872[/snapback] Maskinnavn: PowerBook G4 12-tommer Maskinmodell: PowerBook6,4 Prosessortype: PowerPC G4 (1.1) Prosessorhastighet: 1.33 GHz Nivå 2-buffer (per prosessor): 512 kB Hukommelse: 768 MB Busshastighet: 167 MHz Jeg kjører osx på den. tror ikke det oppsto etter noe spesiellt... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du kan prøve å reparer diskrettighetene på disken (Spotlight Diskvertøy) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå