m0n Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Heisann..har en Aopen XC Cube (EZ18 tror jeg) som egentlig funker helt fint. Men hvis jeg prøver å sette i et AGP kort så får jeg en stemme når jeg starter pc'n som sier "Your AGP may have a problem" eller noe slikt...hører ikke helt hva hun sier. Har prøvd 2 forskjellige kort, fikk samme error på begge, og har prøvd begge de to kortene på andre pc'er og de virka da. Tips? ;P Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Gå inn i bios og slå av det interne skjermkortet. Dette burde virke. Ellers kan du prøve å oppgradere bios Lenke til kommentar
m0n Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ok skal prøve det...har nyeste bios, bortsett fra en beta som er nyere, men tviler på at det skal ha noe å si. Skal si ifra hvordan det gikk..takk! Lenke til kommentar
m0n Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) oki..jeg prøvde, men fant ikke noe alternativ for å skru det av..det eneste valget jeg hadde var mellom AGP/Onboard og PCI...flere tips? edit: ser på http://vip.aopen.com.tw/forum at det er mange som har hatt samme problem som meg, men finner ingen løsning på dette....INGEN som har vært borti dette problemet før? :s Endret 4. november 2005 av m0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå