Gå til innhold

Funker creative sb x-fi på msi diamond?

Anbefalte innlegg

hei

Mitt audigy 2 (value tror jeg) funker ikke på msi diamond, har prøvd å fikse det lenge, men bugsa er så kraftige at jeg gir det opp (bluescreen - og får beskjeden om at jeg ikke har noe audigy kort i systemet når jeg prøver å oppgradere, selv om jeg nettop har lagt in den første driveren osv osv)

så derfor lurer jeg på om Dette kortet funker på msi diamond 939 amd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det ikke dette hovedkortet som har soundblaster integrert i hk. da? Kanskje det er det som forivirrer? Kanskje problemet er 2 forskjellige soundblaster kort? Har du disablet lyden på hk?

Kanskje du kan sende mail til MSI og høre hva de sier

edit: der svarte magic før meg, da kan du jo bare kjøpe ser det ut til, eller høre med MSI om det er mulig og få det andre til å funke

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Intergrerte funker fint - det er mitt audigy 2 som ikke funker på hovedkortet (prøvdet det nå nylig på en pc jeg bygde for en kammerat å fikk samme greiene der så jeg har gitt det opp helt, msi hovedkort det også), og så har jeg lest om knitre lyder osv med det nye lydkortet (x-fi), så jeg ville forsikre meg.

biosen er nyflashet så da skall det være greit

Takk for svar :thumbup:

Edit: Har prøvd utrolig mye for å få audigy2 kortet til å funke, har mistet kviteringen så jeg legger det i glemme boken, orker ikke mase mer med det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...