Jimmy Pop Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Det blir vel bare noe slikt... Litt bra tegning, og uten motstander til diodene, og diodene kanskje feil vei, men der er et koblingsskjema.. Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 hei hvor fikk du at i brytere med innebygd lys ? mvh Aaganon Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 disse bryterne kjøpte jeg på biltema, men jeg tror du kan få kjøpt dem andre steder også. Det er noen som har savnet et kobling skjema til denne, nå har jeg endelig fått laget et sådant :smile: http://djsonic.dhs.org:8000 Er det på noen måte uklart og forstå eller se dette så gi meg beskjed så skal jeg fikse på dette. Lenke til kommentar
nokon Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har sjekket på elfa og de har jo forferdelig mange elektronikk bokser!! Hvilken passer best til lyskontrolleren? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Under hvilken seksjon hos elfa fant man elektronikk boks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå