TEAM:defcon Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Har fått i oppdrag av min bror å finne en brukbar flashbasert mp3-spiller. Har til nå funnet to alternativer: Creative Zen Nano Plus Creative MuVo TX Hva er egentlig forskjellen på disse? Tåler disse creative-spillerene mye? Hvilken av disse anbefales? Andre alternativer? Takk for alle svar Endret 4. november 2005 av TEAM:defcon Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Forskjellen er i hovedsak bare kosmetisk. Men TX'en kan "deles" i to slik at du kan stappe bare minne delen rett i PC'en, mens Nano Plus'en må du bruke en ledning for å koble til. Nano Plus'en skal også ha 3 timer lengre batterilevetid enn TX'en Når det gjelder kvalitet så kan jeg bare si at en kompis av meg sovna med en TX på seg, og den var ødelagt når han våknet. Jeg ville anbefalt Nano Plus'en. Den er nyere, ser bedre ut, og har litt bedre batterilevetid. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nja, det er noen andre forskjeller også. Nano Plus er en del mindre, lettere, og har FM radio, noe TX ikke har. Dessuten har den linje inngang for opptak, og 4 equalizer bånd, mot TX's 5. Har forresten selv gode erfaringer med NX serien, som er så godt som identisk med TX. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nja, det er noen andre forskjeller også.Nano Plus er en del mindre, lettere, og har FM radio, noe TX ikke har. Dessuten har den linje inngang for opptak, og 4 equalizer bånd, mot TX's 5. Har forresten selv gode erfaringer med NX serien, som er så godt som identisk med TX. 5105865[/snapback] Stemmer, glemte av at TX ikke hadde radio (Det var TX FM som hadde det). NX er vel umulig å få tak i nå, dessuten var det bare USB1 på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå