t_olsen_82 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) hvorfor har denne(pcen med to gule dingser over seg)kommet opp på oppgavelinjen min, den går ikke an å trykke på. jeg har ikke norton virus program på pcen min (har aldri brukt det heller) den kan verken trykkes på eller den kan ikke vises i vindows oppgave behandling. Den forsvinner stort sett vis jeg restarter pcen min. og kommer ikke altid opp. men den kommer sån en gang iblant , kansje ved hver 5 oppstart. har ca for 14 dager siden begynt å bruke telenor internett med online start! håper på hjelp med å få den fjernet. Endret 3. november 2005 av t_olsen_82 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det ikonet der er jo det samme som brukes av Norton når den kjører oppdateringer. Enten har du Norton, ellers er det et annet program (muligens virus eller spyware) som gjør det. Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 virus?? spyware? har kjørt flere spyware programmer og virus program. men finner ikke noe galt. pcen virker helt greit. kan det være noe med online start programmet som telenor lever? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 (endret) har du trådløst internett? Jeg har det og får sånn en gang i blandt. Det du kan gjøre er å åpne f.eks mine dokumenter, trykke Ctrl, og trykke på den "saken" på startlinja så begge blir markert. Så høyreklikker du og trykker "Lukk Gruppe" (e.l.). -Funker hos meg i hvertfall... Endret 5. november 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 ja det har jeg.. har hatt det bestandig men det har kun kommet den siste tiden (har flyttet da og satt igang routeren på nytt. men uansett jeg fikk fjernet den slik du sa.. men rart den kommer..! takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå