gamerman Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hei Jeg har windows xp pro sp2 , mitt network connections ikon er borte , jeg har installert hovedkort intrigerte drivere osv . Jeg har sett ikonet der men plutselig når jeg gikk dit nå så er det borte , ingen reboot fixer problemet..... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Mener du nettverkstilkobling/internettstilkobling? Hvis du nylig har formatert må du vel lage ny? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 lol , men den var jo der for 2 dager siden. Fikk installert xp når min nye data kom for 2 uker siden , har hatt det ikonet der til nå . Internetten funker helt perfekt osv... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 I såfall vet jeg ikke hvilket ikon du mener, hvor skal det være? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Skal jo være et som sier Network Connection akuratt som når du lager en Ethernet tilgang . Der du kan stille internett protocol , ip , firewall osv Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Anyone ? Please , jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Hadde samme problem. Endte opp med å formatere. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 lol det gidder jeg aldri , da uninstaller jeg netverkskort drvieren og installerer på nytt Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Funket ikke , trenger fortsatt hjelp Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 logg deg på administrator kontoen og prøv og avinstallere og installere da.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Det er administrator kontoen med administrator rights , men jeg kan logge inn på safe mode Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Gå inn i enhetsbehandlingen og avinstaller nettverkskortet. Burde fikse seg ved en restart etter det. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 jeg har akkurat nå det samme problemet på min laptop. Den har kjørt knirkefritt siden jeg begynte å bruke den på august. I går var nettverkstilkoblingene mine plutselig vekke... jeg så innpå device manager (enhetsbehandling) men der er ALT borte.. hele ruta er tom. så om noen har noen råd til dette hadde det vært fint... Skulle ha tatt backup før formatering, men det er ikke så lett når man ikke kommer seg på nettverket. brenne 50gb på dvdplater er drygt det og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå