Gå til innhold

Kan en søke frem sine egene filer i Lime Wire Pro?

Jørnan

Anbefalte innlegg

Hvis jeg legger en fil i Shared mappen, som alt jeg har lastet ned med LimeWire Pro er fra, så kan jeg ikke søke den frem med LimeWire Pro. Er det fordi jeg ikke skal kunne laste ned fra meg selv, noe som er ganske tåplig, eller må jeg gjøre noe spesialt for at folk skal kunne laste ned det jeg har på PCen?

Og hvordan vet Lime Wire Pro at en fil er f.eks. lyd, og ikke video, eller hvilken gruppe en ukjent filformat hører til? :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skal du laste ned filer fra deg selv? Temmelig tåpelig spør du meg.

Grunnen til at programmet vet hva det er, er først pga filtypen. Som feks .mp4, .mpg, .wmv. .wmv kan inneholde både lyd og lyd/bilde. Det ligger derfor litt med info "i" filen.

Du kan jo spørre deg selv, hvordan vet Winamp at det er den artisten som spiller den sangen, selv om filen kun heter "Track 4.mp3".

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skal du laste ned filer fra deg selv? Temmelig tåpelig spør du meg.

Skal ikke ha det på min egen PC, men hvis jeg skal ha noe på en annen PC kan jeg bare laste det ned fra min egen PC. Ganske enkelt.

Men hvordan får jeg det til? Kan ikke se filen min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...