Gå til innhold

[løst]Hvorfor er ikke smilien ":)" transparent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er sånn hos meg også, bruker FF 1.0.7 (se vedlagt bilde)

Var den ikke transparent før?

5101776[/snapback]

..Sånn ser det akkurat ut her også!

Ingen av de andre smiliene er det.

Det er ikke at de er transparent, det er at det som er rundt smilien som er fjernet.

eks, her:

Lenke til kommentar

Det er ikke det at annethvert innlegg har forskjellig bakgrunnsfarge (hvit-lyseblå) som kan ha noe å si?

I trådstarters første innlegg ser jeg den hvite firkanten rundt smilien, men i B|Reals quoting i andre post på hvit bakgrunn ser jeg den ikke.

Siden det forrige hadde lyseblå bakgrunnsfarge vil dette få hvit, og for å bekrefte eller avkrefte dette kan vi jo gjøre en test: :)

Alt dette med forbehold om at jeg er en smule trøtt og sitter i noe skrå vinkel i forhold til LCD-skjermen og slik kanskje ikke opplever verden helt i vater for øyeblikket. ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke det at annethvert innlegg har forskjellig bakgrunnsfarge (hvit-lyseblå) som kan ha noe å si?

I trådstarters første innlegg ser jeg den hvite firkanten rundt smilien, men i B|Reals quoting i andre post på hvit bakgrunn ser jeg den ikke.

Siden det forrige hadde lyseblå bakgrunnsfarge vil dette få hvit, og for å bekrefte eller avkrefte dette kan vi jo gjøre en test: :)

Alt dette med forbehold om at jeg er en smule trøtt og sitter i noe skrå vinkel i forhold til LCD-skjermen og slik kanskje ikke opplever verden helt i vater for øyeblikket. ;)

5103325[/snapback]

Det er jo fordi B|Real quotet, og quote-æbakgrunnen er hvit, derfor synes det ikke.

Den testen du tok, funket ikke. Når jeg sitter ca en halvmeter unna skjermen så ser jeg fortsatt det hvite rundt :hmm:

...merkelig

Lenke til kommentar

Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. :) Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den.

Lenke til kommentar
Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. :) Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den.

5104010[/snapback]

..Skulle likt å gjøre det, men desverre så vet jeg ikke hvordan man gjør slik.... :blush:

Lenke til kommentar

5104010[/snapback]

Kanskje du kan følge opp denne posten også da?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483261

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

Endret av Pingla
Lenke til kommentar
Sånn...

user posted image

5104296[/snapback]

Takk skal du ha! Da var den byttet ut. :)

5104010[/snapback]

Kanskje du kan følge opp denne posten også da?

5104521[/snapback]

Det skal jeg gjøre! Kan ta en nærmere titt i morgen, er på vei ut døren nå dessverre.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...