Scotty Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 ...Topicen sier det meste: :) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 ...Topicen sier det meste: :) 5100876[/snapback] Den er transparent bare IE som er IE. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nei, jeg ser akkurat det hvite rundt runding i Opera og FF også. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 ...Bruker FF selv foresten... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Den er sånn hos meg også, bruker FF 1.0.7 (se vedlagt bilde) Var den ikke transparent før? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har vel endret bakgrunnsfargen på forumet litt vil jeg tro... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Den er sånn hos meg også, bruker FF 1.0.7 (se vedlagt bilde)Var den ikke transparent før? 5101776[/snapback] ..Sånn ser det akkurat ut her også! Ingen av de andre smiliene er det. Det er ikke at de er transparent, det er at det som er rundt smilien som er fjernet. eks, her: Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det er ikke det at annethvert innlegg har forskjellig bakgrunnsfarge (hvit-lyseblå) som kan ha noe å si? I trådstarters første innlegg ser jeg den hvite firkanten rundt smilien, men i B|Reals quoting i andre post på hvit bakgrunn ser jeg den ikke. Siden det forrige hadde lyseblå bakgrunnsfarge vil dette få hvit, og for å bekrefte eller avkrefte dette kan vi jo gjøre en test: Alt dette med forbehold om at jeg er en smule trøtt og sitter i noe skrå vinkel i forhold til LCD-skjermen og slik kanskje ikke opplever verden helt i vater for øyeblikket. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det er ikke det at annethvert innlegg har forskjellig bakgrunnsfarge (hvit-lyseblå) som kan ha noe å si? I trådstarters første innlegg ser jeg den hvite firkanten rundt smilien, men i B|Reals quoting i andre post på hvit bakgrunn ser jeg den ikke. Siden det forrige hadde lyseblå bakgrunnsfarge vil dette få hvit, og for å bekrefte eller avkrefte dette kan vi jo gjøre en test: Alt dette med forbehold om at jeg er en smule trøtt og sitter i noe skrå vinkel i forhold til LCD-skjermen og slik kanskje ikke opplever verden helt i vater for øyeblikket. 5103325[/snapback] Det er jo fordi B|Real quotet, og quote-æbakgrunnen er hvit, derfor synes det ikke. Den testen du tok, funket ikke. Når jeg sitter ca en halvmeter unna skjermen så ser jeg fortsatt det hvite rundt ...merkelig Lenke til kommentar
Timur Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Men pointet er jo at du ikke ser noen firkant rundt noen av de andre på lyseblå bakgrunn. Kun "" Lenke til kommentar
pej Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den. 5104010[/snapback] ..Skulle likt å gjøre det, men desverre så vet jeg ikke hvordan man gjør slik.... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den. 5104010[/snapback] Kanskje du kan følge opp denne posten også da?https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=483261 Endret 4. november 2005 av Pingla Lenke til kommentar
pej Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Sånn... 5104296[/snapback] Takk skal du ha! Da var den byttet ut. Vi bruker bare standard-pakken som fulgte med IPB, så akkurat hvorfor den ikke er transparent kan vi ikke gi noe godt svar på. Hvis noen har lyst, kan de godt poste en versjon som er transparent, så skal jeg bytte ut dagens versjon med den. 5104010[/snapback] Kanskje du kan følge opp denne posten også da? 5104521[/snapback] Det skal jeg gjøre! Kan ta en nærmere titt i morgen, er på vei ut døren nå dessverre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg