Luchy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) noen som vet hvor jeg finner ei ny norsk ordbok på nett? Edit: vil helst ha en norsk-nynorsk ordbok Edit: er det noen nynorsk ordbok i microsoft word? og hvis det er hvordan brukes den? Endret 3. november 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har det noe å si om den er ny eller gammel da? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 bare den virker og får fram de ordene jeg leter etter så gir den et forsøk jeg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har det noe å si om den er ny eller gammel da? 5100848[/snapback] Hehehe, fine Finnes det ikke ord delings ord bok da? Men du kan nå se om denne hjelper deg Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dokpro, som smetho linket til er nok den beste på nettet. Bruker den stadig vekk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 bare den virker og får fram de ordene jeg leter etter så gir den et forsøk jeg 5100854[/snapback] Poenget var vel at du skrev nynorsk i to ord, altså spurte du etter en norsk ordbok som er ny, ikke en nynorskordbok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå