- mOtz^ - Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Nå klarer jeg heller ikke å slette filer. For hver gang jeg trykker; CTRL+Del, eller trykker høyre museklikk på mapper eller filer fryser maskinen seg. Etter en stund kommer det opp en feilmelding om at drwtsn32.exe (Dr. Watson) har ett problem. Noen hjelp uten å måtte reinstalere windows? Endret 3. november 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 samme shit har jeg opplevd på en gammel pc jeg hadde....husker ikke helt men jeg tror jeg løste det ved å repare windows,! boot opp fra win cd, og velg reparer windows, ved å trykke R.... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Ja, prøvde meg på å bare reparere, men pc`en ble bare helt fucka. Nylig formatert, også kom denne feilen, så jeg formaterer en gang til. Selv om det sikkert bare er teit... Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hmm okey, og du har alle siste oppdateringer fra windows, sp2 å?du har xp eller? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 jepp, hele pakka. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Endelig fått foramtert og instalert windows på nytt igjen. La inn grunnleggende drivere for alt som er i maskinen, ute oppdatering. Innstalerte er det SP2, og da pc`en har reboota etter innstalasjonen, og jeg har kommet meg til skrivebordet blir samme feilen utløst. Jeg har en fil på skrivebordet som jeg vil ha vekk, men hver gang jeg trykker høyremuseklikk, så klikker drwtsn32.exe Virker som om jeg ikke klarer å bli kvitt feilien. Leste på internett om dette, og der stod det at jeg skulle fjerne noe i registeret. Dette gjorde jeg, men etter det klikket forsatt maskinen, bare ved exploer.exe prosessen. Gjerne hjelp om andre har vært borti samme tull"! Lenke til kommentar
knaill Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Prøvd å installere windows fra annen CD? Kanskje windows-cden din har en ripe som gjør at du får en lesefeil som den ikke sier fra om eller noe sånt? Beste jeg kommer på iallefall EDIT: Leifer'n Endret 6. november 2005 av qez Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 (endret) nja, mulig. Men det er jo etter at SP2 er innstalert at feilen dukker opp. Får serriøst ikke slettet noe fra maskinen nå :S ...men tanke det, er fakrisk ett par riper i cd`en... Endret 6. november 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå