guezz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Sitat The latest issue of PC Games Hardware (German) cites PC hardware requirements from a source at Epic Games (thanks BeyondUnreal) Here are some of the details he provided: - minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6 - for high details: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra or 7800GT/GTX SLI - Dual-core Processor use: Multi-Threading is supported and should provide much better performance. - 64 Bit version available with better textures - Renderers: Shader-3.0, Fallback-Mode for Shader 2.0 maybe a dx8 renderer. - HDR: yes - physics: Novodex-Physik-Engine. - Ageias PhysX Processor supported. Dette passer ganske bra til den nye datamaskinen som jeg anskaffer meg høsten/vinteren 2006. Endret 3. november 2005 av guezz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Eg sier jaja UT spilla har tapt seg stort etter UT 99 sier eg :!: Men det er jo ikkje til å nekte for at dette ser galebra ut da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sitat - Ageias PhysX Processor supported. Er spent på å sjå kor stor effekt denne vil ha. Flott at eit så stort spel tek i bruk ny teknologi som dette. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hva mener de med 7800gtx i sli? holder det ikke med kun et stykk for high performance? Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Cetramarius skrev: hva mener de med 7800gtx i sli? holder det ikke med kun et stykk for high performance? Det er vel et spørsmål om hvor kresen du er. Ett GTX blir ganske sikkert i svakeste laget for 1600x1200 eller høyere oppløsning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det skal jo ikke kreve så mye da, de viste jo frem unreal3 demoer med et 6600gt, og det gikk sånn delvis glatt (tipper 20-40fps). Det var riktig nok uten ai og stæsj, men får da være grenser, poenget med unreal 3 motoren er jo at den ser bra ut og krever lite iforhold til grafikken. Ser at det kun er anbefalt 1gb ram, tror det nok krever 2gb for å ikke få minnelagg, er jo store områder som rendres. De brifet jo med at de kunne ha seamless render, men spørs vel om banene blir litt mindre, da det er lagd for konstant action. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ohh, gleder meg til å teste dette spillet etter jeg har brent av alt som heter konf penger på en data. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Sigga skrev: Ohh, gleder meg til å teste dette spillet etter jeg har brent av alt som heter konf penger på en data. 5114276[/snapback] ka system du har gått til innkjøp av da? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så det krever såpass? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg forventer at jeg skal kunne kjøre alt på max med 7800gtx ! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Hva er minstekravet for ATI kort? HAr et Radeon 9600pro, kan den kjøre spillet? Savner info om ATI kort! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Cetramarius skrev: Jeg forventer at jeg skal kunne kjøre alt på max med 7800gtx ! 5133111[/snapback] Tviler på at du kan kjøre det på fullt, dette er jo neste generasjon spill-motor. Kan nok kjøre det fett med 7800gtx, men tviler på at du får flyt i 1600x1200 4xAA/16xAF. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 dere er klar over at dette er "feil" informasjon? dvs, feiltolking i et ledd, systemkravet som er lagt inn her er anbefalt minimum for maks grafikk settings ol. for å få en nogenlunde konstant fps på 40-50fps om jeg husker korrekt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Uansett finner vi det ut når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 men 7800gtx er jo ment for neste generasjons grafikk, samme med det nye ati kortet, det står jo på boksen, det skal være designet for framtidens spill, som enda ikke er kommet noe særlig enda. Fear er det eneste som er litt på området, men ikke i nærheten av ut2007. Det står også i manualen til 7800gtx at det er designet for windows longhorn osv. Og når disse spillene fra neste generasjon først kommer da, så holder det plutselig ikke, slemt. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Håper ikke spill begynner å designe opp i mot SLI løsninger. Det tror jeg vil kverke markedet rimelig kjapt . Kan ikke forvente at folk skal betale 10 000 for bare GPU løsningen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå