que Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Tok en reinstallasjon i ganske hastverk, tok å kopierte Outlook.pst for å ta backup av noen viktige mails jeg hadde. Fikk bare ett problem når alt lå inne igjen. Hvordan får jeg hentet inn mailene fra Outlook.pst? (Hvis det har vært poster om dette før, beklager jeg men klarte ikke finne noe konkret om mitt problem via søkemotoren Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 File | Import | Messages. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 først lagrer du backup.pst på hd, høyreklikk på filen for å hake vekk skrivebeskyttet på egenskaper. så logger du deg på som admin og da er det bare å importere filen til outlook. Lenke til kommentar
que Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Fil - Importer og Eksporter Det var det første som slo meg, men jeg finner ingen plasser jeg kan importere e-post fra Outlook til Outlook... (hvis dere skjønner) Lenke til kommentar
que Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 23:13, tjuddi skrev:først lagrer du backup.pst på hd, høyreklikk på filen for å hake vekk skrivebeskyttet på egenskaper.så logger du deg på som admin og da er det bare å importere filen til outlook. Sliter fremdeles med importerings-biten hvor gjør jeg det? Til informasjon bruker jeg office xp i windows xp. Er logget inn som Admin på pc'en min, men det er vel ikke noen admin funksjon i Outlook? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Fil | Importer og eksporter | Importer fra et annet program eller fil | Personlig mappefil (.PST) Lenke til kommentar
que Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 takker for hjelpen, fikset det nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå