Gå til innhold

Noen andre som skal på Tufte IL kamp?

nree

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde hatt fire billetter til den kampen i dag, men ingen ble brukt... Kunne vel fått litt på svartebørs...

5111447[/snapback]

I dag? :dontgetit:

5111796[/snapback]

Tror ikke han var klar over at klokka var over 24 når han skrev det innlegget ;)

5112274[/snapback]

Hehe, kk ;)

Lenke til kommentar

Da var kampen spilt. Må si jeg er mektig importnert over Tufte! Alle gjorde en kjempejobb.

Tufte ledet 1-0 til pause, Etter mange og gode sjangser. De scorte uten dommerens hjelp også. Udi Var nær ballen 1 gang i første omgang.

Men så kom andreomgangen. Her begynte nedturen for alle 15 300 tilskuerene. Østerhus satte innpå 3-4 "proffe" spillere fra Viking, Og det tok 22sek av andre omgang før underholdningen var ødelagt. Erik Nevland skulle være en overaskelse, men gjorde bare kampen enda kjedeligere. Det virket som om Viking-spillerene ikke var ute etter underholdning, men "treningen" De lot nesten ikke Tufte slippe til.

Det hele var sikker meningen at det skulle være morsomt med Vikingspillerene, Men jeg synes hele det opplegget endte i en gedigen skandale! Det var slettes ikke morsom i det hele tatt! Tufte ledet klart an, og hadde vunnet. Jeg som alle 15 300 følte med Tufte og synes de hadde fortjent en endelig seier. Østerhus gjorde en kjempetabbe der.

Stillingen endte tilslutt 9-3 til Østerhus.

Heia Tufte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...