PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde hatt fire billetter til den kampen i dag, men ingen ble brukt... Kunne vel fått litt på svartebørs... Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde hatt fire billetter til den kampen i dag, men ingen ble brukt... Kunne vel fått litt på svartebørs... 5111447[/snapback] I dag? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg fikk ikke takk i billett til Tuftekampen her i Stavanger. Men Både lillesøstra mi har fått (gjennom jobben) og LILLEBROREN min (gjennom fotballklubben sin). GAH!! Så irriterende Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det var jo ikke vanskelig å skaffe billetter da. Bare til å gå inn på Billettluka.no og kjøpe. Ingen forsinkelser eller noe. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg hadde hatt fire billetter til den kampen i dag, men ingen ble brukt... Kunne vel fått litt på svartebørs... 5111447[/snapback] I dag? 5111796[/snapback] Tror ikke han var klar over at klokka var over 24 når han skrev det innlegget Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tenkte ihvertfall ikke over det... Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg hadde hatt fire billetter til den kampen i dag, men ingen ble brukt... Kunne vel fått litt på svartebørs... 5111447[/snapback] I dag? 5111796[/snapback] Tror ikke han var klar over at klokka var over 24 når han skrev det innlegget 5112274[/snapback] Hehe, kk Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Da var kampen spilt. Må si jeg er mektig importnert over Tufte! Alle gjorde en kjempejobb. Tufte ledet 1-0 til pause, Etter mange og gode sjangser. De scorte uten dommerens hjelp også. Udi Var nær ballen 1 gang i første omgang. Men så kom andreomgangen. Her begynte nedturen for alle 15 300 tilskuerene. Østerhus satte innpå 3-4 "proffe" spillere fra Viking, Og det tok 22sek av andre omgang før underholdningen var ødelagt. Erik Nevland skulle være en overaskelse, men gjorde bare kampen enda kjedeligere. Det virket som om Viking-spillerene ikke var ute etter underholdning, men "treningen" De lot nesten ikke Tufte slippe til. Det hele var sikker meningen at det skulle være morsomt med Vikingspillerene, Men jeg synes hele det opplegget endte i en gedigen skandale! Det var slettes ikke morsom i det hele tatt! Tufte ledet klart an, og hadde vunnet. Jeg som alle 15 300 følte med Tufte og synes de hadde fortjent en endelig seier. Østerhus gjorde en kjempetabbe der. Stillingen endte tilslutt 9-3 til Østerhus. Heia Tufte! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Heia Tufte! Knallkamp, selv om det var litt nedtur i andreomgang. Det var utrolig mye liv i dag, flott underholdning! Heia Tufte! Lenke til kommentar
nree Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Kom hjem nå Knall kamp (1. omgang) 2. omgang tok det ikke lang tid før jeg tenkte på og komme meg til togstasjonen pga. køèn. Jeg synst det var feigdt av Østerhus og sette inn Viking spillere.. Lenke til kommentar
Jawohl Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 østerhus er noen tapere! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 ØsterHus hadde garantert fått bedre reklame om de IKKE hadde hadde satt inn Vikingspillerene. Nå blir de jo husket som "taperene" og laget som ødela for Tufte-festen. ØsterHus burde vis og hat litt sympati. - Showet ble ødelagt Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skikkelig dårlig gjort. Hva var vitsen? Underholdning? Hva hadde de trodd skulle skje? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Skikkelig dårlig gjort. Hva var vitsen? Underholdning? Hva hadde de trodd skulle skje? 5140744[/snapback] 15 300 lurer også på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå