SineTwo Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg lurte på om det var noen som hadde mottatt ipod ennå (den nye versjonen ja) - faren min ringte til en butikk i stavanger og de skulle visst ikke få den før om ekle 2 uker til... (ja , autorisert apple forhandler).. Noen som ennå har mottatt sin? (hvis noen har bestilt isåfall) Lenke til kommentar
nikey Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 ikke kjøp ifra macbutikken dem er jo mye dyrere enn apple sin egen nettbutikk. Jeg bestilte min ifra apple.no 18/7 og fekk den levert på døren etter ca 3 uker. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 nei faren min får den for samme pris som på webshoppen... han har jo aldri vært noe stor fan av webshopping... men men, jeg kan vente noen uker til, kanskje jeg kan spørre om rabatt p.g.a. ventetid og påvirkelse av mental stabilitet :razz: Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Merkelig at jeg ikke har fått min enda :sad: Bestilte den 19 Juli. 1 stk. iPod (10GB) for PC Står faktisk 5-7 uker produksjonstid på den. Bestilte du for Pc? Lurer litt på hvorfor du fikk din etter 3uker hvis du bestilte på apple sine hjemmesider da :smile: Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Kjøpte min på ebay, fra San Francisco fikk den etter 5 dager, levert på døra pris $250 for 5GB----slå den ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 19:52, ligebli skrev:Kjøpte min på ebay, fra San Francisco fikk den etter 5 dager, levert på døra pris $250 for 5GB----slå den ? Hvilke betalingsmåte? Visa eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå