Gå til innhold

SE W800i -Ny bunntilkobling, minus?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vært ganske ivrig etter SEW800i nå. Dette skyldes den mye omtalte mp3 spilleren, kameraet og en rekke andre ting som passer perfekt for mitt bruk. Grunnen til at jeg ikke har fått tak i den enda er at jeg ikke har funnet en butikk som har telefonen uten binding som kan tilby avbetaling.

Det jeg er ganske i tvil om er faktisk den nye bunnkontakten til SE. (Ladertilkobling osv.) Er denne et minus? Det ser ikke ut som det er mulig å koble til flere ting samtidig, som feks. lader+handsfree/RCA+lader osv... Noen som vet mer om dette? Jeg har lyst på den RCA adapteren som gjør at du kan koble mobilen inn i feks bilen eller annen forsterker, vil da lyden i en samtale også spilles over anlegget?

------------------------

Snart så kommer W900 ut, noen som har en formening om ca. tidspunkt denne vil ligge i butikkhylla? Og prisen, er den forventet mye over W800i? Er forskjellen kun 3G?

------------------------

Håper på raskt svar. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også nysjerrig på den nye W900 som kommer... og har derfor gjort litt research...

Forskjeller til W800(store)

- 3G

- Bedre kamera (2 MP)

- Design, ettersom dette er en vri telefon

Det er også sagt at den skal komme den 8. eller 3. (husker ikke akkurat nå sorry) i england, og at den da skal komme en 2-3 dager senere til Norge.

W900i kommer også antakelig til å koste tett oppunder 5 store desverre.

Lenke til kommentar

Billaderen har fastport-kontakt for handsfree, så det er ikke noe problem å bruke rca-kabelen i bilen, jeg gjør det selv.

For å bruke reiselader og rca-kabel samtidig må du ha bordladeren CDS-60 i tillegg.

EDIT: Samtalelyd og ringesignal blir ikke spilt gjennom rca-kabelen, kun musikk. Men W800 har medfølgende handsfree som du kan koble til forsterkeren gjennom en overgang. Vet ikke hvordan dette virker i praksis, da jeg har K750 selv og jeg kan ikke bytte ut headset på handsfreekabelen.

Endret av mbc200
Lenke til kommentar

En kompis av meg har kjøpt seg W800i nå, og jeg synes bare den er diggbar. Kameraet mot min D500 er utklassering, og det følger med PC-suite og datakabel, så overføring er ikkenoe problem. Medfølgende ørepropper er også veldig gode! Ellers kan det nevnes at den er fysisk liten, men den blir litt lang mot D500, men tar det igjen i tykkelsen.

Synes det er en fin telefon jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...