Gå til innhold

Anmeldelser av Beyerdynamic DTX 900

ADT

Anbefalte innlegg

Hei og hopp, bestilte disse hodetelefonene da jeg ser de fleste "amatør-kritikere" synes de er gode, men noen som vet om en skikkelig anmeldelse av dem? Har googla meg halvt i hjel, men så er ikke akkurat det min spesialitet heller da... :roll:

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har heller ikke funnet mange reviews av DTX900. Litt synd, for det er knallbra lyd i den. Plasten virker litt kjip, men skal være holdbar nok.

Jeg putta ned noen ord om DTX900 og andre her:

http://www6.head-fi.org/forums/showthread.php?t=78470

5101700[/snapback]

Wow, akkurat det jeg var ute etter, nå er jeg enda mer sikker på at det var et riktig valg :) Takker og bukker, finfin test også :thumbup:

"Big heads think the most" ;)

Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe DTX900 selvom jeg har altfor mange headsets fra før:

Sennheiser PX100, Koss PortaPro, Koss The Plug, Koss UR40.

Hvor stor er disse DTX900, er dem ganske små og dekker såvidt øret (slik som PortaPro/PX100 eller har dem en form som UR40?

Håper du kan komme med litt utfyllende tilbakemeldinger og kanskje noen bilder... :) Også hva du synes om kvaliteten , mange mener dem er plastikk.... skrøpelige...

Lenke til kommentar
Tja, det er neppe den beste kilden akkurat. Tror det kan bli en del støy via DreamWorks'en.

Har du et dedikert lydkort, eller er det integrert på hovedkortet?

Dedikert lydkort, Creative LS 5.1, men jeg får ikke nok volum fra dette kortet, blir svakt rett og slett...

Hvor stor er disse DTX900, er dem ganske små og dekker såvidt øret (slik som PortaPro/PX100 eller har dem en form som UR40?

Det blir som å ha på seg klokker, relativt store, dessuten blir det en merkelig vinkel på dem når man må utvide bøylen helt :whistle:

Håper du kan komme med litt utfyllende tilbakemeldinger og kanskje noen bilder...  Også hva du synes om kvaliteten , mange mener dem er plastikk.... skrøpelige...

Jeg er ikke noen guru akkurat, men kvaliteten kan jeg ikke klage på, annet enn at designet er svakt, virker de ikke skrøpelige, men nå har jeg jo ikke prøvd stort annet enn billig-phones før. Men ville ikke gått med disse på gaten, ser dumt ut på meg iallefall... Har ikke tid til å være så utfyllende, kan vel komme med noen bilder litt senere. Evt. svare etter beste evne på andre spørsmål du måtte ha.

Lyden er skikkelig grom, det må iallefall sies ;)

Lenke til kommentar
Tja, det er neppe den beste kilden akkurat. Tror det kan bli en del støy via DreamWorks'en.

Har du et dedikert lydkort, eller er det integrert på hovedkortet?

Dedikert lydkort, Creative LS 5.1, men jeg får ikke nok volum fra dette kortet, blir svakt rett og slett...

Det er litt rart at du ikke får nok volum hvis du kobler DTX900'en direkte i lydkortet, for DTX'en er rimelig lettdrevet.

Har du sjekket diverse volumkontroller i Windows? Noen kan muligens stå veldig lavt.

Et dedikert lydkort er kjekt å ha, da unngår du en del elektronisk støy og slikt. Jeg bruker selv et Audigy2, og synes lyden fra det er helt kurrant. DTX900 er lettdrevet nok til å kunne brukes direkte fra sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...