Torjus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ta en titt på skriften her: http://home.no.net/fuzzy2/rod.jpg Den er laget med photoshop... Instillingene i photoshop: Trebuchet MS - Regular - 12pt - Crisp Hvis jeg skal bruke denne skiften, nøyaktig slik den ser ut, hvordan blir da CSS snutten? { font-family: Trebuchet MS; ? font-size: 12pt; ? ? ? } Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du får ikke med AA(Crisp) desverre. Det må du nok bare leve med... Evt bruke sån javascript ting... veit ikke om den har støtte for aa Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Okey, men da gir jeg blaffen i det da Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Kan jo bare ha bilder? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Kan jo bare ha bilder? 5100615[/snapback] Ehh.. nei... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det har du jo gjort på den sida du har nå. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du bruker ikke tekst som bildefiler på en webside. Tenk hvor knotete det blir mtp. plassbruk og oppdateringer da... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 OT: kult bilde av sykkel'n.. mekka det selv? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Du bruker ikke tekst som bildefiler på en webside.Tenk hvor knotete det blir mtp. plassbruk og oppdateringer da... 5100758[/snapback] For ikke å snakke om at man ikke har mulighet for markering av teksten... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Det har du jo gjort på den sida du har nå. 5100739[/snapback] Jeg lager jo siden først i photoshop og så deler jeg den opp og så koder jeg alt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 OT: kult bilde av sykkel'n.. mekka det selv? 5100763[/snapback] Fant det her: http://sxc.hu/ Bare lagt på rød farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå