ostehovel Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det var elendig med 150 fps på 2.0 ghz + Ati Mobility Radeon 9700(128mb) + 1024mb med ram. Hakka som et helvete.. Det var egentlig litt rart. Men det blir vel bra hvis det ikke hakker så ferlt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ja, desverre har jeg registert at på noen maskiner så hakker iallfall Level 1. Jeg mener det har med "Chase"-kameraet som er brukt å gjøre, men som sagt så skjer det bare på noen maskiner. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg prøver meg på en "release". Jeg har oppdaget to problemer som jeg ikke får løst uten videre. Disse er gjeldende stort sett på relativt svake maskiner, og ofte hjelper en driver-oppdatering til skjermkortet 1) Kameraet på Nivå 1 hopper en del. Du kan prøve å scrolle oppoer med hjulet på musa. 2) Når Nivå 2 eller Nivå 3 lastes rett før man skal spille, så henger spillet med en beskjed om at CreateFont ikke fungerer. Dette er ofte et tegn på at maskinen har litt for mye å gjøre i bakgrunnen. Jeg jobber med saken. Spillet finner du som her. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Da feirer vi nedlasting nr 150 klokken 17:49 i dag. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Og vi feirer nedlasting nr 200 klokken 09:40 i dag. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hei igjen, godtfolk! Tusen takk til alle som testet spillet og hjalp med bugs. I alt hadde spillet 225 nedlastinger fra 18. november til 31. desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå