Tore Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 vann eller stock.? 2 av 1000 mulige..... Jeg har heatpipe... hehe... Supert hovedkort ja..! Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hehe! ja det var det ja... bare tenkte på vann jeg siden det er det som er på "Moten" nå Jeg har 4 Kabinett vifter i Lian Li kabinett, der jeg bruker Digital Doc der det er spennings regulator...molex kontakter... Har en Volcano 7 men den finner jeg ikke og den funker heller ikke til Socket 939. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 er det et bra kort for oc'ing?? finnes det i versjoner for s939 også? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Det finnes ja.. mitt er s939 HK sies av folk rundt at det skal være extremt bra for OC... Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det finnes ja.. mitt er s939 HK sies av folk rundt at det skal være extremt bra for OC... 5157595[/snapback] det finns ikke på komplett/norek ihvertfall! men er det bedre enn DFI LanParty-kortene?? Lenke til kommentar
Ken@th Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Datakjeden.no solgte det hvertfall for en tid tilbake.. men kan være det har tatt slutt med salg av dette MSI kortet.. om det er bedre en DFI lanparty kortene kan ikke jeg gi noe fasit svar. de har vell begge sine negative og positive sider..ville ha sjekket noen tester, se hva du kommer over... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg følte at kortet ble godt å overklokke med en bios som var "tuklet" litt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå