Gå til innhold

Spillverket.no: noen spill som har fått 10\10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
GTA San Andreas fikk 6/10

hvis ikke jeg husker helt feil!

5112820[/snapback]

PS2 versjonen fikk 10/10, PC-versjonen fikk 8/10. Så det var fint de skjerpet seg.

5113402[/snapback]

Da så jeg feil, sorry :blush:

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig synes jeg at få av de spillene som har fått ti av ti egentlig fortjener det. Det er ingen spill slik jeg ser det som er helt perfekte, og nyskapende. De som ligger på 10 av 10 nå fortjener maks 9 av ti etter min mening.

Til min store bekymring er det faktisk en del folk som mener at 6 av ti er en dårlig karakter. I så måte må jeg får spørre åssen de har greid å finne ut av det. 6 av ti er da faktisk over gjennomsnittet. Et spill som får åtte av ti må jo være et spill godt over gjennomsnittet, et veldig bra spill. Noen ganger får jeg intrykket av at folk synes at åtte av ti er en karakter såvidt over middels bra. Spill som får fem av ti er jo ikke noe å kjøpe. Nei huff, denne karakterinflasjonen er kommet for langt.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig synes jeg at få av de spillene som har fått ti av ti egentlig fortjener det. Det er ingen spill slik jeg ser det som er helt perfekte, og nyskapende. De som ligger på 10 av 10 nå fortjener maks 9 av ti etter min mening.

Til min store bekymring er det faktisk en del folk som mener at 6 av ti er en dårlig karakter. I så måte må jeg får spørre åssen de har greid å finne ut av det. 6 av ti er da faktisk over gjennomsnittet. Et spill som får åtte av ti må jo være et spill godt over gjennomsnittet, et veldig bra spill. Noen ganger får jeg intrykket av at folk synes at åtte av ti er en karakter såvidt over middels bra. Spill som får fem av ti er jo ikke noe å kjøpe. Nei huff, denne karakterinflasjonen er kommet for langt.

5114179[/snapback]

Må seie meg enig i det du seier! Synest det var bra når anmeldaren av FarCry Instincts sa det var betre enn Far Cry og gav det 8/10, som jo er ein svært bra karakter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...