Minty123 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Har de siste dagene hatt ekstreme laggproblem med wow'en min. Skyldte selvfølgelig på min håpløse ISP og har ventet på at problemet skulle gå over.. men nå prøvde jeg wow på en annen maskin i huset, og der lagget jeg ikke at all Noen som har noen ide om hva som kan være grunnen til at nettop min maskin får ekstrem wow-lagg ? Nedlastinger og hastighets tester gir meg de 2mbitene jeg skal ha Edit : laggen begynner foresten på rundt 500 ms, og etter ca 5 minutt ligger den på 1000, og blir rundt 1000-1400 resten av økten Endret 3. november 2005 av PandaMartin Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Nettverkskortet kanskje? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er serverene til wow -e De var som kjent nede i 13-20 timer i går . Lagger det mye så ikke begyn på noen stor boss, en på hybelen her hadde sloss seg inn i 4 timer da etter første slaget på den siste bossen alt ble svart og serverene nede. Skjønte noen dette? er trøttzzzz Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det er serverene til wow -e De var som kjent nede i 13-20 timer i går . Lagger det mye så ikke begyn på noen stor boss, en på hybelen her hadde sloss seg inn i 4 timer da etter første slaget på den siste bossen alt ble svart og serverene nede. Skjønte noen dette? er trøttzzzz 5100685[/snapback] .. Han sa det lagga på den ene maskina og ikke den andre. Følg med før du legger inn et innlegg. Lenke til kommentar
jovie Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Bruker du trådløs forbindelse? hadde lignende problem på min maskin når jeg brukte trådløs. Puttet jeg i kabel så var alt som det skulle.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hm, om det ville vært treghet i nettverkskortet, er det ikke da rart at jeg laster ned med full hastighet ? Nei, bruker ikke trådløs forbindelse Lenke til kommentar
War Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Han sa det lagga på den ene maskina og ikke den andre. Følg med før du legger inn et innlegg. Dette innlegget har blitt redigert av PandaMartin: i dag, 16:34 Tull og tøys, innlegget hans er jo redigert etterpå (fjorten tegn) Endret 4. november 2005 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå